Voeding veulen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tuija
Berichten: 21
Geregistreerd: 24-07-14
Woonplaats: Malaga, Spanje

Voeding veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-19 11:57

Hoi allemaal!!!

Mijn veulen is 10 maanden en meet 1,45m ik voer haar 1.5 kg pavo podo grow per dag en twee handen daily plus van pavo per dag, van 08:00 tot 20:00 staat ze op het land en op stal krijgt ze onbeperkt hooi.

Is dit voldoende en wat voeren jullie?


SEtequila

Berichten: 67
Geregistreerd: 03-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 21:27

Als je graag advies wil kan ik je aanraden naar de site van subli te gaan! Daar kun je vragen om een persoonlijk voeradvies, dan krijg je een mailtje terug van een van de voerexperts daar. Meestal heb je dezelfde of de volgende dag al reactie.

Bij mij hebben ze natuurlijk wel hun eigen merk aangeraden, maar het geeft je een heel goed beeld van waar het voer ongeveer aan moet voldoen.


Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: Voeding veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 21:33

Ik zou persoonlijk nooit pavo podo grow aan mijn paard voeren.. Daar zitten echt veel te veel ongezonde suikers in!

Aan mijn bijna 2 jarige voer ik per dag een kwartje van Vitalbix Breed & Grow. Verder onbeperkt hooi, meer heeft ze niet nodig!
Eerst bestelde ik het altijd online, tot ik erachter kwam dat de landbouwzaak in de straat van mijn stal ook gewoon de zakken verkoopt en ik helemaal geen verzendkosten hoef te betalen :+

Maar mocht je meer info willen, zie deze link: https://www.vitalbix.com/vitalbix-produ ... ke-muesli/

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

cynthiacarme
Berichten: 77
Geregistreerd: 02-01-19

Re: Voeding veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:47

Ik voer ook Vitalbix Breed & Grow, van Pavo moest ik zoveel voeren! VitalBix is ook nog eens GMO vrij en heeft veel minder suikers

Tuija
Berichten: 21
Geregistreerd: 24-07-14
Woonplaats: Malaga, Spanje

Re: Voeding veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-19 09:00

Bedankt voor jullie advies, het probleem is dat we in Spanje wonen en ze daar geen vitalbix verkopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binck8, Lara_ en 14 bezoekers