Gestion Krack C tweede met recordscore

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Gestion Krack C tweede met recordscore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 19:45

KWPN
13-12-2002: Frankfurt: Gestion Krack C tweede met recordscore


Anky van Grunsven en de KWPN-hengst Gestion Krack C zijn met de recordscore van 73,84% tweede geworden in de Grand Prix. Alleen de Rubinstein-hengst Relevant met Lisa Wilcox scoorde met 75,76% nog een flink stukje hoger. Anky was buitengewoon content met Krack C: "Het is best een moeilijk halletje hier in Frankfurt, rumoerig, en het was nog scholenochtend ook. Maar Gestion Krack C was zo rustig en geconcentreerd, hij liet zich fantastisch rijden. Ik was erg blij met hem!".

Na WK-gangers Kennedy met Lone Jorgensen en Renoir-Unicef met Ann-Kathrin Linsenhoff volgden er weer twee Nederlandse fokproducten. Op de vijfde plaats de leerlinge van Ellen Bontje Anja Plönzke met haar Pele-zoon Chopin (ex-Kebie van der Heyden) met 70,08%. Mooi zesde werden Antoinette Falandt en de 11-jarige Jarwo (Ferro x Statuar) met 69,76%. Trainster Coby van Baalen was aanwezig.
Zij zag ook dochter Marlies van Baalen geconfronteerd worden met de nadelen van het luxe probleem van twee Grand Prix-paarden. Maar één tegelijk kan wedstrijdaandacht krijgen. De laatste tijd heeft Idocus alle aandacht en wedstrijdstarts gehad. In Frankfurt reed Marlies de 10-jarige Florestan-hengst Fidermark. "Eigenlijk had ik met hem een paar keer een ZZGP-wedstrijd of andere kleine wedstrijd in Duitsland moeten rijden, maar daar ontbrak gewoon de tijd voor. Fidermark was nu veel te afgeleid door de schooljeugd en in bijna alle onderdelen sloop wel een foutje. Maar wat ik zeg, een luxe-probleem. Ik klaag niet!".

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:51

cool man dat het met Krack zo goed gaat,
vind het een fantastich paard