Paard rent snelweg op

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Paard rent snelweg op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 21:07

Paard rent snelweg op
Bron: De Telegraaf

3 november 2002
UTRECHT - De snelweg A27 is zaterdagnacht in de buurt van Utrecht enige tijd afgesloten geweest in verband met een op hol geslagen paard dat tegen het verkeer inrende.

Volgens de politie rende het paard rond 22.30 ter hoogte van de afslag Veemarkt de weg op. Enkele automobilisten konden het dier nog net ontwijken maar kwamen met elkaar in botsing. Er is alleen sprake van lichte materiƫle schade.

De politie sloot een deel van de A27 af en wist het in paniek geraakte dier rond middernacht ter hoogte van knooppunt Rijnsweerd van de weg te halen. Het is nog onbekend waar het paard vandaan komt. Het dier is overgebracht naar een manege en is volgens de politie "gestressed maar gezond."

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 23:42

tja hoorde inderdaad op de radio dat er een spookrijder was en even later dat het om een paard ging. Vroeg me al af hoe het afgelopen was maar paard is gelukkig okee. was wel een erg wazig politiebericht trouwens...