Internationaal debuut Krack C

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Internationaal debuut Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 16:16

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=56805
De Hoefslag


Voor de goedgekeurde KWPN-hengst Gestion Krack C (v. Flemmingh) betekende het CDI in München zijn internationale vuurdoop in de Zware Tour. Onder Anky van Grunsen liep de hengst bijna 70% in de Grand Prix bij elkaar. Ik had kunnen winnen, maar hij schrok zich het apezuur van een kind in een regenjas, dat ineens bij het hekje stond. Dat was tijdens de eerste uitgestrekte draf en dat heeft punten gekost. Anders was hij dik over de 70% heengegaan. Het was natuurlijk pas zijn tweede keer in de Grand Prix en ik wil niets overhaasten met Krack. Hij heeft veel potentieel maar ook zijn tijd nodig en ik vind het vooral belangrijk dat hij met vertrouwen door de ring gaat. De eerste keer in Kootwijk reed ik hem heel rustig en ontspannen door de proef. In München heb ik er in de piaffe-passage tour iets meer aangereden en was het beeld een paar klassen beter’, vertelt Anky.


(zie ook Hoefslag 16 mei 2002)


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 17:42

Ik vind het echt geweldig dat Krack zo goed gaat met Anky. Heb die hengst altijd al prachtig gevonden en hij kan lopen.... Kwijl Echt supercombinatie!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 19:41

Ja ik vind hem ook geweldig en hij verbeterd zich iedere keer weer als ik hem zie Zuid-Laren ,Zwolle straks Nijmegen...
Maar Lingh mag er ook zijn,als je die twee samen zag vorig jaar in Nijmegen plaatjes gewoon Kwijl Kwijl

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 02:22

Krack is een mooi dier, maar persoonlijk vind ik Lingh en Le Charmeur heel erg leuk Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:29

Ik heb een zoon van Krack ingereden. Niet zo mooi, maar zo'n lief beestje!
Ik vind het nog jammer, dat ik hem niet meer mag rijden (en helaas niet kan kopen, hij is wel te koop).

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 08:50

Citaat:
Ik had kunnen winnen, maar hij schrok zich het apezuur van een kind in een regenjas, dat ineens bij het hekje stond


Die pokke-kinderen ook altijd }>
Manuel.

Amor Vincit Omnia

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 10:19

Dit stomme K.t kinderen ook altijd! Waarom houden ouders hun kids niet gewoon aan de lijn, zoals het hoort?!

De hond is de betere mens

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:54

SuperPepeijn"]
[quote]Ik had kunnen winnen, maar hij schrok zich het apezuur van een kind in een regenjas, dat ineens bij het hekje stond
[/quote]

Die pokke-kinderen ook altijd }>
Manuel.
[/quote]

[quote="Desiree schreef:
Dit stomme K.t kinderen ook altijd! Waarom houden ouders hun kids niet gewoon aan de lijn, zoals het hoort?!
]

Ach hoort zon paard als krack daar niet gewoon tegen te kunnen???

enne ik hoop desiree dat jij later geen kinderen neemt als je vindt dat ze aan de lijn horen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 10:35

Have no fear Obession: ik begin inderdaad niet aan kinderen. Ik ben er op af geknapt omdat ik zoveel van die onopgevoede strontjong zie die alles mogen van hun ouders.
Beetje flauw trouwens om te zeggen dat het raar is als een paard als krack er niet tegen kan. De meest ervaren paarden kunnen nog schrikken in de ring, zoals bijvoorbeeld Cocktail ooit voor de flits van een camera. Het blijven gewoon paarden, daar verander je niets aan, zelfs niet als ze ervaren zijn. Ze verbeteren alleen maar, maar het schrikken gaat er niet geheel uit. Paardenmensen moeten daar rekening mee houden, ook als ze kinderen hebben.

De hond is de betere mens

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:01

Ik vind het belachelijk dat je niet aan kinderen begint omdat je kinderen van anderen strontverwend vind, dat doe je dan toch echt zelf hoor...

Ik vind t trouwens flauwer van anky om te zeggen dat ie schrok van een kind in regenjas. Ik vond t een beetje een smoesje zeg maar.

En tja dat jij zon hekel aan kinderen hebt , beetje raar dat jij geen kinderen neemt omdat die van andere onopgevoed zijn. Als je zelf kinderen hebt voedt je ze toch wel goed op???
Desnoods aan de lijn als jij dat de goede methode vindt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:40

obsession schreef:
Ik vind het belachelijk dat je niet aan kinderen begint omdat je kinderen van anderen strontverwend vind, dat doe je dan toch echt zelf hoor...

Ik vind t trouwens flauwer van anky om te zeggen dat ie schrok van een kind in regenjas. Ik vond t een beetje een smoesje zeg maar.

En tja dat jij zon hekel aan kinderen hebt , beetje raar dat jij geen kinderen neemt omdat die van andere onopgevoed zijn. Als je zelf kinderen hebt voedt je ze toch wel goed op???
Desnoods aan de lijn als jij dat de goede methode vindt



Als je aan kinderen begint, ga je vaak mee met de big flow. Niemand is nog de enige opvoeder van zijn kind. De omgeving vormt mee. er zijn meerdere redenen voor mij ook om er niet aan te beginnen, dit is er een van. De rest is niet relevant voor deze topic.

Ik vind het niet flauw van Anky als ze zegt dat Krack schrikt van een kind in een fel gekleurd regenjasje. Dit is immers een constatering. Als het paard terugdeinst in een proef omdat het iets engs ziet, is dat gewoon schrikken. WAarom mag ze dat niet zeggen, als dat zo is?

De hond is de betere mens

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:49

Volgens mij hebben we nu twee topics hier Haha! Eentje over Krack, die schrikt van een kind en een tweede over het al dan niet willen van kinderen.

Ik geloof niet dat Anky er iets mee bedoelde toen ze zei dat ze had kunnen winnen als dat kind in een fel gekleurde regenjas er niet had gestaan. Da's gewoon een constatering van een feit. Dat kind stond daar en daar schrok Krack van. Volgens mij heel logisch. En om nou te zeggen dat zo'n paard daar tegen moet kunnen Verward Bonfire was (en is waarschijnlijk) een angsthaas eersteklas... Anky houdt van hete paarden en die kunnen nog wel eens van alles eng vinden ja.

Als de buurkinderen de voetbal over de schutting schieten, zo de bak in terwijl ik aan het rijden ben, dan zeg ik daar ook wat van. Kinderachtig? Nee hoor, ik wil gewoon mijn nek niet breken. Ik snap alleen niet dat die ouders daar niks van zeggen...

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 10:22

GESTION KRACK C IS LEKKER ! er mogen van mij wel meer van zulke paardjes rondlopen ! Kwijl Kwijl Kwijl

In my head I`m so ugly, but that`s oke because so are you!

3 jarige ruin Future x Farmer ..... Super paardje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, StonedRomy en 75 bezoekers