22 Volbloedpaarden dood bij brand Ocala Stud in Amerika

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Himyar

Berichten: 4526
Geregistreerd: 14-08-01

22 Volbloedpaarden dood bij brand Ocala Stud in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 17:04

Bij de bekende Amerikaanse stoeterij Ocala zijn 22 paarden omgekomen toen de stal in brand raakte.

OCALA — Most of the 22 horses, just like 35,000 other 2-year-olds in North America, were Kentucky Derby hopefuls and living at the world-renowned Ocala Stud farm on Southwest 27th Avenue when the unthinkable fire somehow started on a rainy, windy Saturday afternoon.

On Sunday, about 14 hours after the 5:30 p.m. Saturday fire, State Fire Marshal investigators launched the grim task of sifting through the gutted barn for answers as to what started the inferno that killed 22 horses, two having been sired by the 1990's Kentucky Derby winning legend Unbridled


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 12:25

Ocala ligt in florida, ik ben daar doorheen gekomen vanuit Tampa richting Orlando. Het is daar een paradijs voor paarden. De weilanden zijn omheind met prachtige hekken, meerdere hectares groot waar merries en veulens en opfok paarden opgroeien waar ook bomen stonden om schaduw te zoeken. Soms zag je een oefenrenbaan liggen. zo'n ranch heeft een prachtige entrance, hekwerk met oprijlaan met bloemen, bomen, prachtige stallen, en dan een enkel huis zoals je in Dallas op tv zag. Daar kunnen wij nederlanders alleen maar van dromen. ik heb daar mijn ogen uitgekeken, want de ene ranch na de andere kwamen we voorbij. wel vreselijk als paarden op een dergelijke manier aan hun einde komen.

De hond is de betere mens

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Knuffeldier, Melzazu en 36 bezoekers