Bert Romp stopt als bondscoach

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Bert Romp stopt als bondscoach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 15:05

Bert Romp stopt als bondscoach van de Nederlandse springruiters. De 46-jarige Romp heeft dinsdagavond aan de KNHS laten weten dat hij zijn contract, dat per 1 oktober afloopt, niet wil verlengen.

Romp kiest voor een nieuwe uitdaging. Hij gaat per 1 november werken voor de VDL Stoeterij Duysels Hof van Wim van der Leegte. Romp wordt daar trainer en manager en houdt zich dan onder andere bezig met de begeleiding van stalruiter Leopold van Asten. Bert Romp trad in oktober 2000 in dienst als bondscoach, als opvolger van Johan Heins. De KNHS zegt in een verklaring begrip te hebben voor het besluit van Romp.

Bron: stegen.net

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:49

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie zijn opvolger gaat worden.

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:34

Hier het bericht van de KNHS:

Bert Romp stopt als bondscoach springen senioren
9/22/2004

ERMELO – Bert Romp (46, Goirle) heeft gisteravond officieel meegedeeld te stoppen als bondscoach springen senioren. De heer Romp zal per 1 november a.s. in dienst treden als manager/trainer bij de VDL Stoeterij Duysels Hof van de heer Wim van der Leegte.

Bert Romp is als bondscoach springen senioren bij de KNHS werkzaam geweest sinds oktober 2000 en heeft met het Nederlands springteam een vierde plaats behaald tijdens de Olympische Spelen in Athene.

De KNHS heeft begrip voor het besluit van de heer Romp om een andere uitdaging te aanvaarden en wenst hem in zijn verdere carrière veel succes. Over zijn opvolging wordt de komende dagen binnen de KNHS gesproken. Ten aanzien van de lopende planning voor het winterseizoen zal Bert Romp zich beperken tot de eerste twee wereldbekerwedstrijden (Oslo en Helsinki

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:36

Misschien kom ik hem nog wel tegen hier Tong uitsteken duysels hof is hier om de hoek Haha!

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:13

stalleke schreef:
Misschien kom ik hem nog wel tegen hier Tong uitsteken duysels hof is hier om de hoek Haha!


Gaaf
(waarom is er in mijn omgeving nou nooit iets leuks te vinden Schijnheilig )

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:08

Candidat schreef:
Gaaf
(waarom is er in mijn omgeving nou nooit iets leuks te vinden Schijnheilig )


Jij mag niet klagen met je stage! Tong uitsteken
Ik heb wel recht om te klagen, ik kom noooooit een leuk iemand tegen. Schijnheilig
En als ik ze dan tegen kom, dan bots ik er keihard tegen op! Tong uitsteken

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:09

Ik zat net trouwens te denken en dacht dat Jan Tops misschien wel bondscaoch kon worden....
Ik vind hem er iig wel de persoon voor!

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:32

Laantje schreef:
Ik zat net trouwens te denken en dacht dat Jan Tops misschien wel bondscaoch kon worden....
Ik vind hem er iig wel de persoon voor!


Geen slecht idee. Als hij er dan een keer niet uit komt kan hij altijd Bert om hulp vragen want ze komen elkaar vast nog vaak tegen Tong uitsteken

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:36

Bij nader inzien...
Denk dat ik mezelf maar op ga geven als kandidaat-bondscoach.
Kan me zelf denk ik wel vinden tussen al die BN'ers. Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 01:33