[FOTO] Sfeerimpressie Masterclass Equiday 2023

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 16:03

Want zij is een DA en heeft hem verder gekeurd op ataxie?

Want dat het niet direct te zien is, wil niet zeggen dat het er niet is. Over kort door de bocht gesproken. Ik vind het nogal link om zulke uitspraken te doen zonder DA er bij met medische kennis.

Als het goed is, bij iemand die goed traint is de beweging altijd beter na afloop van de training. Paarden compenseren altijd, al is het maar de ruiter of de natuurlijke scheefheid, of beide. Ik vraag me af of deze trainingen niet heel erg gebaseerd zijn op de echte basis? Wat prima is natuurlijk, daar ontbreekt her en der nog wel wat kennis.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 21:46

Mrijn schreef:
.

Een ander ding, ik ben echt fan van Zefanja, maar haar inbreng nam nu zoveel tijd in beslag dat ik het zonde vond. Vooral omdat je als publiek niet veel kan met wat zij ziet en vindt..

Amen! Ik heb het naar mijn zin gehad, maar heb mij hier vreselijk aan geƫrgerd. Het idee was dat alle 5 de experts naar de combinatie zouden kijken, maar eigenlijk was de helft van de tijd aan Zefanja (die steeds dezelfde dingen liet zien, en informatie gaf waar je als kijker helemaal niets mee kon). En dan kon een van de andere experts nog net iets zeggen of laten zien, ruiter kon vijf minuten in het zadel en de tijd was om.

Ik miste heel erg de interactie tussen de experts, iets wat juist de bedoeling was van deze dag lijkt mij?

Flip. <3 Van mij sinds 03/07/20.
Yeah with every broken bone, I swear I lived

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 00:35

Bedankt voor je verslag Marlies, en de plaatjes

Oh en de schimmel is een Appaloosa, met valkkleurige stippen. Waar je in de winter weinig van ziet door zijn wintervacht...

https://photos.app.goo.gl/YM93okyaTeiiaw9E9

www.PonyTales.nl voor een mentaal en fysiek gezond paard. Natural Horsemanship, lange teugelen en werk a/d hand.

MKShoots

Re: [FOTO] Sfeerimpressie Masterclass Equiday 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 23:59

Super leuke sfeerimpressie, met hele leuke foto's en ook interessant wat er allemaal verteld is!