Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
karuna schreef:Op zich zo niet heel dramatisch beroerd zo op het oog, ik heb veel ellendiger stukken paardenverblijf gezien vaker. alleen het niet mogen laten grazen van paarden verbaasd mij ook. Deze gebruiker zal ooit aan dit stukje land zijn gekomen (huur/koop) om daar een weide voor paarden van te maken. Wat kennelijk al niet eens mocht. Dat moet je maar net weten
karuna schreef:Op zich zo niet heel dramatisch beroerd zo op het oog, ik heb veel ellendiger stukken paardenverblijf gezien vaker. alleen het niet mogen laten grazen van paarden verbaasd mij ook. Deze gebruiker zal ooit aan dit stukje land zijn gekomen (huur/koop) om daar een weide voor paarden van te maken. Wat kennelijk al niet eens mocht. Dat moet je maar net weten
van website eigenaresse schreef:In april 2020, toen we onze huidige plek konden huren, zijn we gaan kijken naar de mogelijkheden. Hierop hebben we ons ontwerp aangepast. We moesten bijvoorbeeld rekening houden met de buurt, de regels ontremd het bestemmingsplan van het weiland en ons eigen budget. Het weiland is niet van ons en er is een kans dat we over een paar jaar moeten verhuizen.
c_alsemgeest schreef:karuna schreef:Op zich zo niet heel dramatisch beroerd zo op het oog, ik heb veel ellendiger stukken paardenverblijf gezien vaker. alleen het niet mogen laten grazen van paarden verbaasd mij ook. Deze gebruiker zal ooit aan dit stukje land zijn gekomen (huur/koop) om daar een weide voor paarden van te maken. Wat kennelijk al niet eens mocht. Dat moet je maar net weten
Staat gewoon in het bestemmingsplan. Als je het koopt, maar ook als je het huurt is dat prima op te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Brandje_04, Danseresje, nessinator, Sintara en 20 bezoekers