Gouden film voor Silverstar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Gouden film voor Silverstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 09:37

Britt Dekker op Instagram
Algemeen

Afbeelding
Britt, George en Juvat. Foto: Printscreen Britt Dekker op Instagram


Silverstar, de film van Britt Dekker en George, heeft de status "gouden film" gekregen. Dit betekent dat meer dan 100.000 bezoekers de film in de bioscoop hebben gezien. Een opgetogen Britt schrijft hierover op Instagram: "WHEN DREAMS TURN INTO REALITY! SILVERSTAR is GOUD! Dat betekent dat meer dan 100.000 bezoekers de film in de bioscoop hebben gezien. Een GOUDEN FILM maken was één van mijn grootste dromen en deze is nu uitgekomen! Na een lockdown en al het mooie zomerweer had ik dit niet verwacht. Iedereen die is geweest, uit de grond van mijn hart: dank je wel!"

In het bericht bedankt ze verder nog haar filmdistributeur, Dutch Filmworks, alle makers die aan de film hebben gewerkt: producent, regie, scenarioschrijvers, haar tegenspeler, Juvat Westendorp, Wendy Ruijfrok, Eliyha Altena en alle andere acteurs, camera, licht, productie, grip, geluid, visagie, styling en de paarden die in de film spelen.

Ook bedankt ze haar George: "En in het bijzonder toch George, waar het allemaal mee begonnen is, mijn allergrootste liefste beste held die al mijn dromen laat uitkomen. George, mijn alles"
Laatst bijgewerkt door Banjer op 02-10-22 13:30, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast