Jack Whitaker tijdelijk uitgeschakeld na trap van paard

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

Jack Whitaker tijdelijk uitgeschakeld na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-22 16:08

Equnews
Algemeen

Afbeelding
Jack Whitaker, hier met Equine America Valmy de la Lande. Foto: © FEI/Liz Gregg.


De jonge Britse ruiter Jack Whitaker is tijdelijk uitgeschakeld na een ongeluk dat eerder deze week plaatsvond. Jack werd getrapt door het paard van iemand anders, en bracht een paar dagen in het ziekenhuis door om te herstellen. Daarom zal hij niet kunnen deelnemen aan de CSI5* Royal Windsor Horse Show.

Jack Whitaker is nu weer thuis na een paar dagen in het ziekenhuis. Op zijn social media platforms liet hij weten dat hij niet zal kunnen deelnemen aan de Royal Windsor Horse Show. "Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en hulp. Ik ben blij om weer thuis te zijn na een paar dagen in het ziekenhuis en ik voel me al stukken beter", schreef Jack. "Het was gewoon een bizar ongeluk waar niets aan te doen was en ik werd geschopt door iemand anders zijn paard. Ik vind het jammer dat ik deze week niet op de Royal Windsor Horse Show kan rijden, maar ik neem mijn tijd om te genezen en het zal niet lang meer duren voor ik weer kan rijden!"

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MirjamRobin, Nickeltje, Punz, Talindos, VogeltjeM en 24 bezoekers