Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:55

_San87_ schreef:
Cayenne schreef:
Leuke kans zeg!
Ik hoop vooral op een serieus paardenprogramma wat ook leuk is voor volwassenen en geen hoog pennygehalte.

PeerAppel: Dat was idd een leuk programma.

Dit idd, heb niet zo'n hoge pet op van SBS6 wat kwaliteit betreft :o. Maar, ik ben benieuwd :D.


Dit. Maar het is inmiddels zo slecht, nóg slechter kan het niet worden. Hoop ik _O-
Hoop ik ook voor Feline trouwens!

Anastasia24

Berichten: 2704
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 19:02

Wat gaaf, zag het op insta al. Ik kijk nooit geen tv, maar ben nu wel benieuwd over hoe en wat het progamma gaat!

Gini
Berichten: 17898
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 19:08

_San87_ schreef:
Gini schreef:
Ach ja, zelfs al is het een positief pennyprogramma, doet waarschijnlijk meer goed voor de publieke visie op de paardensport dan wat we de laatste tijd paardgerelateerd op de tv kregen.
Mijn gok: iets á la First Dates, maar dan met paarden. Ik baal nu al dat ik vanuit België niet kan kijken. :D

Kopen zonder kijken, de paardeneditie.

:)).


Blind getrouwd. :')

PeerAppel

Berichten: 3942
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 20:55

_San87_ schreef:
Gini schreef:
Ach ja, zelfs al is het een positief pennyprogramma, doet waarschijnlijk meer goed voor de publieke visie op de paardensport dan wat we de laatste tijd paardgerelateerd op de tv kregen.
Mijn gok: iets á la First Dates, maar dan met paarden. Ik baal nu al dat ik vanuit België niet kan kijken. :D

Kopen zonder kijken, de paardeneditie.

:)).


Dit lijkt mij dus echt geweldig. _/-\o_

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 20:56

Wat een mooie kans, Feline +:)+ Heel veel succes :D

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 07:46

Nou zo'n "kopen zonder kijken" constructie met een paard lijkt mij alleen leuk als er wel iemand met verstand van zaken zijn stinkende best doet om een goede match te vinden van paard met koper, anders vind ik het maar sneu voor het paard hoor :(:)

En een goede match zal vast minder spectaculaire TV opleveren.....

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 10:10

Leuk voor FelineHoi (ken haar kanaal!) maar SBS6 kennende... denk heel stiekem in me eigen dat het helaas maar één seizoen wordt of zo (ja, SBS6, alles voor de kijkcijfers...) ;(

Was ook toen het geval met Opgezadeld met... en zelfs jaren geleden nog met een ander (kortdurende!) paardenprogramma.

Zelfs dat programma toen dat de dochter van Hennie Huisman presenteerde was geen lang leven geschoren.

But... THINK POSITIVE! :D

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 13:28

Dat komt ook door de doelgroep. Paarden mensen hebben vaak zelf enige kennis en ervaring, dus lachen vaak om de wat kneuterige programma's.
En verder zijn er weinig mensen met meer interesse in paarden. Mensen vinden dieren wel leuk en paarden wel mooi, maar om er nou voor te gaan zitten........Dat doen ze niet. En als ze dat al doen, maakt het veel verschil of het informatief wordt, entertainment etc.
Dan hou je de jeugd over.

Maar dat moet je dan maar afwachten.

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 13:41

Citaat:
OPROEPJE! Wil jij op TV komen?
Gisteren heb ik bekendgemaakt dat ik een nieuw paardenprogramma mag gaan presenteren op SBS6 en ik ben echt overspoeeeeld met lieve berichtjes! Zo ontzettend bedankt hiervoor! Vandaag mag ik al iets meer vertellen over wie er ook een rol speelt in de afleveringen, namelijk de enige echte @anky_van_grunsven_official ! Anky gaat iedere aflevering een kijkersvraag beantwoorden en daar hebben we jullie hulp bij nodig. Stuur een video van jezelf waar je een vraag stelt aan Anky in naar peter@buitenleven.tv . Het mag over van alles gaan als het maar met paarden te maken heeft Na het ontvangen van de filmpjes kiezen wij iemand uit die deze vraag bij Anky op locatie mag gaan stellen en kom jij dus ook op tv! Let op: deze opname dag is op 1 oktober bij Anky op locatie dus je moet wel zeker weten dat je ook kan komen dan! Ivm het zo kort dag is stuur je vraag op tijd in want we gaan al snel mensen uitkiezen! Have fun en ik kijk uit naar jullie vragen en ben er natuurlijk ook bij op 1 oktober #paardenprogramma #tv #sbs6
1h


Dit heeft Feline net zelf op haar instagram gezet (https://www.instagram.com/p/CUM3EdeoJud/)
Ben benieuwd hoe inhoudelijk de kijkersvraag wordt.

Elisa2

Berichten: 37051
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 14:28

Ik hoop dat de paardensport positief in beeld komt, dat zou de grootste winst zijn.

Leuk voor je Feline, veel succes ermee.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 14:43

Als Anky de expert is, haak ik al af..........

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 14:45

Ik ben heel benieuwd, ga het zeker volgen. Leuke kans voor Feline :)

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 14:55

Ha, tof zeg!
Ik hoop dat er bekende Nederlanders voor het eerst paard gaan rijden, vind ik grappig :')

maralyn

Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 15:07

Elisa2 schreef:
Ik hoop dat de paardensport positief in beeld komt, dat zou de grootste winst zijn.

Leuk voor je Feline, veel succes ermee.


Helemaal mee eens!!!

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 15:24

superpony schreef:
Als Anky de expert is, haak ik al af..........

Waarom dan?

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 17:26

anjali schreef:
superpony schreef:
Als Anky de expert is, haak ik al af..........

Waarom dan?


Omdat ik Anky niet zo hoog heb zitten. Ze wordt gevraagd vanwege Olympische medailles en bekende naam en daar leunt zij behoorlijk op. En mensen nemen het ook klakkeloos aan, want.............die medailles.

Bij interviews en scherpe vragen komt ze er helemaal niet zo goed uit en ze kan ook niet alles goed onderbouwen, anders dan uit haar eigen visie. Ik mis een stuk ontwikkeling en algemenere kennis, dan alleen haar eigen wereld.
En ik sta sowieso helemaal niet achter hun manier van trainen en paarden houden. Als zij dat als ( enige) goed promoot, vind ik dat een slecht voorbeeld. Het is ook geen afspiegeling van de gehele paardenwereld die veel meer gemengd is.

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 17:36

Tja, bij de tv zijn nou eenmaal geen paardenmensen die daar kritisch naar kijken. Anky is 'het' gezicht voor de paardenwereld vanwege haar (terecht verdiende) medailles. Logisch dat zij die rol krijgt en pakt :)

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 17:37

Nou ja,Britt met George dan maar?

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 18:45

anjali schreef:
Nou ja,Britt met George dan maar?

Leuk, seizoentje 3 dan met Opgezadeld met Britt? /3

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 18:58

Nah beetje Britt overkill tegenwoordig. Letterlijk op elke zender zie je die voorbij komen plus in de bioscoop.

Een wat volwassener/inhoudelijk paardenprogramma zou leuk zijn op tv maar commercieel niet interessant genoeg denk ik.

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 19:30

Wat leuk Feline, succes! Ik hoop ook op een wat volwassener programma.

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Re: Feline de Jonge gaat paardenprogramma op SBS6 presenteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 19:39

Wat leuk, lijkt me een leuke presentatrice. Als expert had ik graag Jill gezien in plaats van Anky.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 01:00

Majabeestje schreef:
Tja, bij de tv zijn nou eenmaal geen paardenmensen die daar kritisch naar kijken. Anky is 'het' gezicht voor de paardenwereld vanwege haar (terecht verdiende) medailles. Logisch dat zij die rol krijgt en pakt :)


Dat is tv. Ik zet hem wel bij meer figuren af, die zogenaamd expert zijn. En terecht verdiend is een andere discussie.


Chiren schreef:
Wat leuk, lijkt me een leuke presentatrice. Als expert had ik graag Jill gezien in plaats van Anky.


Een mengelmoes van diverse paarden mensen met diverse achtergronden was beter en leuker geweest. Je hebt bijv ook mensen die graag met het gezin op de kar rijden, mensen die springen, eventing, doen, shetlanders houden voor de lol, western ruiters etc etc etc.

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 05:21

Wat ontzettend tof dat je dit mag gaan doen Feline, dat is toch een droom die uitkomt.
Ik hoop dat het programma aanslaat en het een stap naar een hele mooie carrière toe is.
Succes

Zit me wel weer eens te verbazen hoe ontzettend zuur aantal mensen hier toch zijn, de inhoud van het programma is niet eens bekend,en zal vast de 1 wel en de ander niet aan spreken, maar jammer dat er altijd een groep bokkers is die gewoon niet eens meer oprecht blij voor iemand kunnen zijn.

Ufurio4e

Berichten: 1394
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 09:25

Tinkermuts schreef:
Wat ontzettend tof dat je dit mag gaan doen Feline, dat is toch een droom die uitkomt.
Ik hoop dat het programma aanslaat en het een stap naar een hele mooie carrière toe is.
Succes

Zit me wel weer eens te verbazen hoe ontzettend zuur aantal mensen hier toch zijn, de inhoud van het programma is niet eens bekend,en zal vast de 1 wel en de ander niet aan spreken, maar jammer dat er altijd een groep bokkers is die gewoon niet eens meer oprecht blij voor iemand kunnen zijn.


Helemaal mee eens Tinkermuts. Het programma is voor sommige al afgeschreven terwijl ze niet weten waar het programma over gaat. Je kunt deze topic ook niet aanklikken...