Melanie (17) zoekt haar redder in nood na ongeval in het bos

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Melanie (17) zoekt haar redder in nood na ongeval in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-21 23:39 Tip de Nieuwsredactie

SteenwijkerCourant.nl
Algemeen

Afbeelding
Foto: Amanda/ Bokt Wiki

Het had een geweldige pony/paardenweek moeten worden voor Melanie Draak (17) uit ’s-Gravendeel. Een week lang genieten met andere paardenliefhebbers, instructie krijgen en rijden op de Woldberg bij Steenwijk. Het liep anders: ze kreeg een ongeluk, en kwam ten val midden in het bos. Een tweetal mountainbikers schoot te hulp. Een van hen wist Melanie te achterhalen om hem te bedanken, de ander heeft ze nog niet kunnen traceren.

Wat er precies gebeurde en hoe de mountainbikers te hulp schoten, kun je lezen op SteenwijkerCourant.nl

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 19:22

Heftig. Mensen reageren in bepaalde situaties instinctief. Fight, flight, freeze. Blij voor haar dat de mountainbikers langs kwamen, haar gerustgesteld hebben en de ambu konden bellen. Het is niet fijn na een ongeval er alleen voor te staan. Beterschap! En ik hoop dat de mountainbiker nog contact opneemt.

.

berdien85

Re: Melanie (17) zoekt haar redder in nood na ongeval in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:12

Jeetje, wat een pech! Ik heb 'm gedeeld in omgeving Steenwijk.

Mijn eigen Friese parel Isanne (Mewes x Jasper) <3 B+12
Djambo <3 (Daimond x Mewes)

Monique1963

Re: Melanie (17) zoekt haar redder in nood na ongeval in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 20:39

Tof dat ze die helpers zoekt om te bedanken. Althans ik neem aan dat ze wil bedanken :+

Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.
In Memoriam wereldpaardje Shadow [IM] Shadow je was met je miniformaat een groot wereldpaard

Het tij keren kan dat? Doorzetten of verkopen, dat was de vraag na de val, lees hier meer: [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie