Forse uitbreiding voor Horse Event

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Forse uitbreiding voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-21 15:26

Persbericht
Algemeen

Afbeelding
Ondernemerspiste. Foto: Academy Bartels


Ten gevolge van de verhuizing naar een centraler gelegen locatie en het betrekken van social influencers groeide Horse Event tussen 2014 en 2019 bijna 50%. Een deel van het programma werd laagdrempeliger, en het evenement zag het bezoek van gezinnen met kinderen groeien van 18% naar 55%. Om recreatieruiters en (breedte)sporters een hoogwaardig programma te blijven bieden, werden de Sport Piste en de Recreatie Piste ontwikkeld. Voor de Jeugd werden de Penny Piste en de Paardenpraat Stage ‘the place to be’.

Vanwege het succes van deze diversifiëring, zet Horse Event een volgende stap door uit te breiden naar twee weekenden. In het eerste weekend (11 en 12 september) komt de nadruk te liggen op de jeugd, het tweede weekend (18 en 19 september) staat volledig in het teken van de recreatieruiter, (breedte)sporter en hippische ondernemer. Op deze manier kan Horse Event de specifieke doelgroepen een kwalitatief hoogwaardiger programma aanbieden, volledig op maat. Voor standhouders is er de mogelijkheid om zowel één als twee weekenden deel te nemen. Een bijkomend voordeel van deze uitbreiding is dat er meer ruimte ontstaat om Horse Event veilig te kunnen organiseren, voor het geval dat er in september nog Corona-restricties gelden.

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''


Brainless

Berichten: 29660
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Forse uitbreiding voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:36

Tja.. zullen toch veel mensen 2x (of zelfs 4x) gaan.
Ik ga met mijn dochter; die hoort bij jeugd en ik val in het 2de weekend.
Dan wordt het waarschijnlijk toch drukker dan dat ze incalculeren.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

ingvdh

Berichten: 6359
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Forse uitbreiding voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:46

Ik ben er wel blij mee, er kwam steeds meer de nadruk te liggen op de jeugd in mijn beleving en dat vond ik jammer, ik ben benieuwd!

Ik vind het alleen een nadeel dat de vrijdag eraf is, dan was het tenminste nog een beetje rustig.

Onali

Berichten: 18377
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Forse uitbreiding voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 19:29

Oh dat is fijn, geen kinderen (of iig minder kinderen)

Black is the colour of my true love's hair

rien10
Berichten: 14402
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:37

Onali schreef:
Oh dat is fijn, geen kinderen (of iig minder kinderen)

Penny event. Oh nee, horse event :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Blacky94, cabochon1, Domi_94, flettie, jen, MeesMo, MerleSimone, mmajar, Pastis, Rose94, Selbourne, sjaslique, xLeoniee en 35 bezoekers