Partij Kingsland kleding uit vrachtwagen gestolen

Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Partij Kingsland kleding uit vrachtwagen gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-20 21:36

Equnews.nl
Algemeen

Afbeelding
Foto: Tezzy Momentz/ bokker Tezzy

In de nacht van maandag op dinsdag werden er uit een vrachtwagen zes pallets Kingsland kledij gestolen. Dit gebeurde bij een tankstation langs de A59. De eigenaar van de gestolen goederen vraagt nu dan ook uit te kijken naar deze kledij of deze op de tweedehandsmarkt aangeboden wordt.

Contact met de Nieuwsredactie? Of een tip insturen? Stuur ons een PB! Taal/spellingsfout gevonden? Meld het hier. Feedback voor de NR? Die kun je hier kwijt.

Autumnn

Re: Partij Kingsland kleding uit vrachtwagen gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:37

Ik snap alleen de foto er niet echt bij :D

Hulp nodig bij het solliciteren, schrijven van een sterke motivatiebrief of een overtuigend cv? Stuur een PB of kijk op www.Solliz.nl :)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:41

Zo das een stevige vangst... duur merk.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:43

Autumnn schreef:

Dit was de enige foto in de NR-albums waar nog echt duidelijk wat kleding, anders dan wedstrijdkleding, op stond. Vandaar deze keuze. Maar mocht jij een andere, beter passende foto hebben, dan mag je altijd even contact opnemen met de NR.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 00:15

JPitty schreef:
Dit was de enige foto in de NR-albums waar nog echt duidelijk wat kleding, anders dan wedstrijdkleding, op stond. Vandaar deze keuze. Maar mocht jij een andere, beter passende foto hebben, dan mag je altijd even contact opnemen met de NR.

:')

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:58

JPitty schreef:
Autumnn schreef:

Geen foto is ook een keuze,en soms wel beter. Dit beeld ondersteund het artikel niet. Desnoods even bij Kingsland op de site kijken voor een toepasselijk plaatje.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:00

Er wordt nu echt wel op alle slakken zout gelegd wat betreft de nieuwsredactie he? Er loopt een topic op forumzaken, misschien daar klagen? het gaat hier om een partij gestolen kleding....

Ik mis je zo ik mis je meer en meer ik zie je in mn dromen keer op keer.....Lieve Mam Luf You!!! 19-8-1949/10-2-2005

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:11

kimmie1 schreef:
Er wordt nu echt wel op alle slakken zout gelegd wat betreft de nieuwsredactie he? Er loopt een topic op forumzaken, misschien daar klagen? het gaat hier om een partij gestolen kleding....

En dan weer een zak zout op een vriendelijke tip voor de redactie, that's all. Ik waardeer n.l. het werk van alle vrijwilligers die bokt aan de gang houden buitengewoon.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie