Nico Bezemer voorgesteld als nieuwe voorzitter bestuur FNRS

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13895
Geregistreerd: 20-04-16

Nico Bezemer voorgesteld als nieuwe voorzitter bestuur FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 18:23

Equnews.nl
Algemeen

Afbeelding
Foto: prugelpiet


Nico Bezemer is door de ledenraad van de FNRS benoemd tot nieuwe voorzitter. Hij volgt hiermee Constans Manganas op die van 2014 tot 1 september 2020 voorzitter van het bestuur van de FNRS was.

Tijdens de ledenraadsvergadering van de FNRS is Nico Bezemer dinsdag 8 september voorgedragen en verkozen tot nieuwe voorzitter. Voor velen is hij geen onbekende. Hij is samen met zijn dochter vennoot van Hippisch Centrum Hoeksche Waard in Oud-Beijerland en sinds 2012 FNRS-lid.

Na een carrière bij de gemeentepolitie Rotterdam heeft hij ruime ervaring opgedaan in het bedrijfsleven als directeur van diverse bedrijven maar ook als directeur-eigenaar van een bedrijf in de beveiligingsbranche. Op bestuurlijk vlak heeft Nico ook zijn sporen verdiend als voorzitter centrale examencommissie SVPB, voorzitter Raad van Commissarissen eXplain, member of the European Confederation of Security Services en President of the Working Committee Maritime Security. Sinds 2020 is hij als onderzoeker verbonden aan het Instituut Sportrechtspraak.

Nico: “De afgelopen acht jaar dat ik samen met mijn dochter in Oud-Beijerland een manege/pensionstal met 80 paarden run, heb ik veel bijgeleerd, maar ook de kansen en bedreigingen van onze branche leren kennen. Mijn motivatie is een bijdrage te leveren aan verdere professionalisering van de paardenwereld. Meer openheid, een beter imago en politiek draagvlak creëren, maar ook samenwerken en opkomen voor hardwerkende ondernemers in onze prachtige bedrijfstak.Het coronavirus heeft ons laten zien wat we eigenlijk allang wisten, je kunt niets alleen. We hebben elkaar nodig, samenwerken, verbindingen leggen en begrip en respect voor elkaar opbrengen.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Anoukjuuuhh, cinniz123, DeGelukkige4, dust, wendyh en 36 bezoekers