Kylie Jenner koopt Nederlandse droompony voor dochtertje

Moderators: Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly, ynskek

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:00

superpony schreef:
Ik weet wie de familie Kardashian is, maar kan ze verder niet uit elkaar halen en weet niet wie wat doet. Waarom heet deze Jenner dan?

En ach, wat kan het ons schelen wat ze voor de pony hebben betaald? Hun geld.

Ze heeft vier kinderen van haar eerste huwelijk met Robert Kardashian: Kourtney, Kim, Khloé en Rob. Uit haar tweede huwelijk met Bruce Jenner, die nu Caitlyn Jenner heet, heeft ze twee kinderen: Kendall en Kylie.

Dit gaat over moeder Kris. Daarom zijn Jenner en Kardashian verwant.

En dan heb je ook nog Brody Jenner en broer (bekend van the Hills) die weer uit een eerder huwelijk van Bruce komt.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:01

Gypsy schreef:
Relaxed schreef:

Ach de afgunst :(:)
Weet jij veel hoe, wat en wanneer die foto is gemaakt..

AnnaXBoy schreef:
Op de foto die ik plaatste zie je inderdaad het dochtertje van Kylie. Foto was in februari al geplaatst en voor kerst kreeg ze de pony. Even mijn fbi speurwerk ingezet :+

Relaxed, open voor de grap eens een topic met de vraag wel of geen bontje. Wedden dat je 100 keer te horen krijgt dat er geen bontje onder een goed passend zadel hoort. En terecht. Dus nee geen afgunst, ik vind het gewoon appart dat je zo veel geld uit geeft aan een pony en dan een niet passend zadel gebruikt.

Want een zadel kan natuurlijk niet aangepast worden mét bontje :Y)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:03

sureido schreef:
superpony schreef:
Ik weet wie de familie Kardashian is, maar kan ze verder niet uit elkaar halen en weet niet wie wat doet. Waarom heet deze Jenner dan?

En ach, wat kan het ons schelen wat ze voor de pony hebben betaald? Hun geld.

Ze heeft vier kinderen van haar eerste huwelijk met Robert Kardashian: Kourtney, Kim, Khloé en Rob. Uit haar tweede huwelijk met Bruce Jenner, die nu Caitlyn Jenner heet, heeft ze twee kinderen: Kendall en Kylie.

Dit gaat over moeder Kris. Daarom zijn Jenner en Kardashian verwant.

En dan heb je ook nog Brody Jenner en broer (bekend van the Hills) die weer uit een eerder huwelijk van Bruce komt.

Oke dan..........Ik denk niet dat ik dat ga onthouden, maar gezellige boel dus :)

sureido

Re: Kylie Jenner koopt Nederlandse droompony voor dochtertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:04

Je hoeft eigenlijk alleen te onthouden dat de kardashians en jenners de zelfde moeder hebben :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:07

sureido schreef:
Je hoeft eigenlijk alleen te onthouden dat de kardashians en jenners de zelfde moeder hebben :+

Ik heb ze weleens op tv gezien, maar die meiden met donker haar lijken wel op elkaar of niet dan??

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:10

superpony schreef:
sureido schreef:

Ik heb ze weleens op tv gezien, maar die meiden met donker haar lijken wel op elkaar of niet dan??

Ja zijn ook zussen, maar ze wisselen wel vaak van pruik :')

Ik denk dat die pony een top leven gaat hebben daar en ik zou willen dat ik even 2 ton voor een ponie kon neertellen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:18

Pruik? Serieus? Ik vind sowieso veel bekende figuren eenheids worst en op elkaar lijken. Maar ja, ik ben een slechte graadmeter......

Hier heb je ook mensen die naar budget kopen. Voor de een is dat een paardje van 1000 euro en de ander koopt met gemak een paard van 20.000 euro bijv.

Het zal die pony zelf worst wezen, die wordt er niet anders van.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 00:33

Hahaha geweldig.

Echt super voor de stal! Natuurlijk zet je ineens 2 nullen achter de vraagprijs als kylie jenner bij je langskomt om pony te kopen.

Zou hij gekeurd zijn? :p

Second star to the right, straight on till morning.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 06:39

Die stal heeft helemaal nergens twee nullen achter gezet 'omdat Kylie Jenner langskwam'. Die pony was jaren eerder al naar de USA verkocht en is daar doorverkocht.

Een schitterend voorbeeld van hoe de Amerikaanse pers een sensatieverhaal de wereld in brengt en het verhaaltje in NL klakkeloos wordt overgenomen. Lees anders even het interview met de eigenaar van de stal waarin hij een en ander opheldert.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:25

"Iemand koopt iets duurs van haar eigen geld."

Niemand:

Bokkers:
Afbeelding

Echt de hoeveelheid en vooral de soort reacties in dit topic maken, wat laten jullie je kennen. :')

Smile .. it confuses people =)

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:07

Lara_Silver schreef:

Niemand:

Bokkers:
[ [url=m/561fQm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt de hoeveelheid en vooral de soort reacties in dit topic maken, wat laten jullie je kennen. :')

Echt he :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:23

Lara_Silver schreef:

Niemand:

Bokkers:

_/-\o_

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:22

Lara_Silver schreef:

Niemand:

Bokkers:

Dit. Bokt op z’n best weer :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:37

Ik zat trouwens oude foto's van de pony te bekijken maar als ik het goed zie, heeft ze nog steeds hetzelfde tuig als toen ze bij Wilten stond.
Die mensen zijn ontzettend goed voor hun beesten dus reken maar dat daar gewoon een passend zadel op zit.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:41

Jolien87 schreef:
Ik zat trouwens oude foto's van de pony te bekijken maar als ik het goed zie, heeft ze nog steeds hetzelfde tuig als toen ze bij Wilten stond.
Die mensen zijn ontzettend goed voor hun beesten dus reken maar dat daar gewoon een passend zadel op zit.

Dan loopt hij al minstens 3 jaar met hetzelfde zadel, kan natuurlijk vaak prima, maar hoeft niet natuurlijk.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik van die foto echt niet kan zien of het zadel past.
En we weten ook niet of die pony nu nog geren word.
Stel dat alleen die 2 jarige er eens opzit dan gaat hij echt niet overhouden aan geen prefect passend zadel.

* Stop looking at the big picture and find happiness in the seconds *

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:43

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:48

_Penotti schreef:
Jolien87 schreef:

Dan loopt hij al minstens 3 jaar met hetzelfde zadel, kan natuurlijk vaak prima, maar hoeft niet natuurlijk.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik van die foto echt niet kan zien of het zadel past.
En we weten ook niet of die pony nu nog geren word.
Stel dat alleen die 2 jarige er eens opzit dan gaat hij echt niet overhouden aan geen prefect passend zadel.

Daar heb je gelijk in. Maar laten we maar even van het beste uitgaan, daar worden we ook niet minder van.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:08

Daarom zeg ik ook, als die kleine erwt er af en toe op zit zal het allemaal wel meevallen :)

* Stop looking at the big picture and find happiness in the seconds *

*sorry, door hersenletsel soms rare zinnen en slechte spelling*
*Ik doe mijn best*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:23

Oh sorry, dan begreep ik je verkeerd. :=

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:42

Poeh, ze is dan goed afgezet. Dat is 100 keer zoveel als de werkelijk waarde. De verkoper lacht zich helemaal kapot.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:23

Blussem schreef:
Poeh, ze is dan goed afgezet. Dat is 100 keer zoveel als de werkelijk waarde. De verkoper lacht zich helemaal kapot.

Daar zal ze vast wakker van liggen met zo'n 900miljoen op de bank... Voor haar is het gewoon wisselgeld :+

Be a voice, not an echo!

Mindim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:42

Dit is nieuws? Komkommertijd zeker.....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:52

Enne om compleet te maken heeft Kim die de grootste kont heeft een relatie met Kayne West ...de Toekomstige bipolaire president van Amerika.

Is een zwaar artikel maar ik hoop gewoon dat beestje lekker leventje heeft en verder heeft niemand wat te bemoeien met geld van anderen

30-11-2015
03-07-2018

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:12

Dit is toch ook reclame voor ponies en de paardensport. Dus eigenlijk goed voor Bokt en Bokkers.