Van brug gevallen paard dood in water gevonden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Van brug gevallen paard dood in water gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-20 18:08

horses.nl
Overig
Afbeelding
Door: Hippoactions

Het paard dat onlangs bij een ernstig ongeval op de Stora Hammarsundet uit de trailer werd geslingerd en van de 22 meter hoge brug viel, is dood in het water gevonden. Een particulier vond het paard onder de brug, op circa honderd meter van het strand.

Afgelopen dinsdag werd de reddingsdienst gealarmeerd en kwam vervolgens ter plaatse om het stoffelijk overschot te bergen.
De trailer werd na het ongeval in beslag genomen en wordt onderzocht op een technisch mankement.

Gerelateerd bericht: [VN] Paard valt van 22 meter hoge brug in Zweden

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Re: Van brug gevallen paard dood in water gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:38

Hoe triest het ook is fijn dat er iig een overschot gevonden is zodat de eigenaren afscheid kunnen nemen. Ik weet niet hoeveel ontbinding er heeft plaatsgevonden maar laten we hopen dat het paard er voor het oog nog redelijk uit ziet.. blijft vreselijk Y;(.

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 20:49

Kristy1998x schreef:
Hoe triest het ook is fijn dat er iig een overschot gevonden is zodat de eigenaren afscheid kunnen nemen. Ik weet niet hoeveel ontbinding er heeft plaatsgevonden maar laten we hopen dat het paard er voor het oog nog redelijk uit ziet.. blijft vreselijk Y;(.



Hier sluit ik me bij aan.

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Re: Van brug gevallen paard dood in water gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:54

Is heel triest maar waarom moest het zo land duren.Als ze weten dat ie daar af gevallem is dan ga je tocht met duikers zoeken naar het dier of mens.

Booklover01
Berichten: 206
Geregistreerd: 06-04-20

Re: Van brug gevallen paard dood in water gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:07

Hoe triest ook, fijn dat het paard gevonden is, zodat het rouwproces afgesloten kan worden...