Virtuele bloemetjes: 4 bloemetjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prugelpiet

Berichten: 12554
Geregistreerd: 20-01-12

Virtuele bloemetjes: 4 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-20 22:06

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjo.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan prugelpiet

Het eerste bloemetje van dit topic mogen we geven aan MaritGalinda. In het Dikke Buiken Topic 2020 deel 2 schreef zij het volgende bericht:
MaritGalinda schreef:
Ik ben weer terug van weg geweest. Wat een jaar... -O-
Begin dit jaar een veulen veel te vroeg dood geboren, drie weken geleden een veulen overleden aan tetanus en afgelopen week een veulen tijdens de bevalling overleden doordat het compleet verkeerd lag. En tot slot kwamen we er woensdag achter dat kleine Otis een gewrichtsontsteking in zijn hak had waardoor hij echt maar op drie benen liep... Gelukkig knapt hij nu langzamerhand wel weer wat op, maar wat een pech dit jaar :(

MaritGalinda, wij willen je graag een bloemetje aanbieden om je een hart onder de riem te steken en je nog veel sterkte te wensen met het verlies van je veulentjes en we duimen met je mee dat Otis er weer helemaal bovenop komt!

Het 2e bloemetje van dit topic mag naar Maflinger_S. Een heel lief bloemetje dit keer. Genomineerd met de woorden "omdat ze altijd zo ontzettend betrokken en ondersteunend is bij volgtopics en zo positief blijft, met lieve tips en echt medeleven, en dat zou ik graag eens in een zonnetje gezet zien!". Daarvoor geven wij natuurlijk met alle plezier bloemetjes weg. Maflinger_S, bedankt voor je bijdrage aan Bokt!

Het 3e bloemetje van dit topic is voor Laibadji. In het topic [MD] Kissing spines? Iets anders of overbezorgd? kan je het verhaal lezen over Laibadji en haar paard. Vanaf begin af aan ging dit niet helemaal soepel, en na jaren voorzichtig aan en dokteren, is de diagnose hoefkatrol gesteld. Laibadji, wij willen je graag een bloemetje aanbieden voor de zorgen voor je paard en om je sterkte te wensen in het verdere verhaal!

Het 4e bloemetje van dit topic is voor Libera. Een bloemetje dat massaal werd aangevraagd, en wat is dat mooi om te zien dat bokkers zo met elkaar meeleven. Ze opende het topic [KS-MK] Ongeduldig wachten op Lana’s 1ste veulen! toen haar merrie Lana al op 360 dagen dracht zat. Na 387 dagen dracht is het veulentje helaas tijdens de bevalling overleden. Libera, heel veel sterkte gewenst met dit verlies!

I am because you were


Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Virtuele bloemetjes: 4 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 08:18

Heel lief dat jullie mij een virtueel bloemetje geven.
Donderdag was de laatste dag van mijn paard. Het is zo onwezenlijk... Missen doet letterlijk pijn...

pien_2010

Berichten: 43123
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Virtuele bloemetjes: 4 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 08:45

Ach wat sneu van het veulen Libera sterkte.
En sterkte met het verlies Laibadji, so triest.
Leuk het positieve bloemetjes voor Haflinger! Ik vind je ook een fijne bokker.

Rocamor

Berichten: 10829
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 19:59

Laibadji schreef:
Heel lief dat jullie mij een virtueel bloemetje geven.
Donderdag was de laatste dag van mijn paard. Het is zo onwezenlijk... Missen doet letterlijk pijn...


Ik heb je andere topic gevolgd, je hebt dus al afscheid genomen.

Heel veel sterkte!

Rockes <3

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Virtuele bloemetjes: 4 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:49

Ik zie nu dat ik een virtueel bloemetje heb gekregen. Wat een lief gebaar. <3

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, _chou, amaniblauw, Besje, DotBot, esmee1233, ferropaard, Flubberboot, Gambler21, Goldwynn, IASCrawler, josien_m_, kimmetje26, Nouki_poek, RuNi, saphire, Trendiction en 67 bezoekers