Kampioenschapspaard Vedet van Sanne Voets ingeslapen

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Kampioenschapspaard Vedet van Sanne Voets ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-20 11:12 Tip de Nieuwsredactie

Horses.nl
Sport
Ingezonden door Ketaki

Afbeelding
Sanne Voets met Demantur. Foto: Liz Gregg

Sanne Voets laat op haar Facebook-pagina weten dat haar toppaard Vedet (Florestan x Cocktail) is ingeslapen. Samen met Voets werd de ruin vier keer Nederlands kampioen en behaalde medailles op Europees, Wereld en Paralympisch-niveau. Het paard werd plotseling onwel en nadat de behandeling niet aansloeg is er besloten de 18-jarige ruin te laten inslapen.

Lees het hele artikel op Horses.nl
Laatst bijgewerkt door Aurora3 op 18-06-20 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:07

Triest voor haar! Toevallig luisterde ik gisteren naar Radio 2, het vragenprogramma van Emmely de Wilt. Daar had iemand een vraag waarom sommige paarden vliegenmaskers hebben en andere niet en toen belden ze met Sanne. Ze heeft ze mooi te woord gestaan, nu vraag ik me af of het inslapen en onwel worden voor die tijd was of daarna... Stom misschien, maar ze was zo helder en mooi in haar uitleg vond ik...
Al even op haar FB gekeken en Vedet was kennelijk op 13 juni ingeslapen, dus gisteren was het een dag geleden. Heel knap dat ze dan de dag daarna zo professioneel kan antwoorden!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie