Losgebroken paard veroorzaakt file bij Capelle

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13895
Geregistreerd: 20-04-16

Losgebroken paard veroorzaakt file bij Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-20 12:42

Nieuws op Beeld
Algemeen
Ingezonden door Babootje

De A20 is ter hoogte van het Terbregseplein in de richting van Gouda donderdagmiddag enige tijd afgesloten geweest omdat een paard was losgebroken uit een weiland en op de snelweg terecht was gekomen.

Rijkswaterstaat en de politie wisten het paard uiteindelijk te vangen nadat er diverse rijstroken waren afgesloten. Het paard is vermoedelijk ontsnapt vanuit de weilanden door een openstaand hek.

Bekijk hier hier de video.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


ikkedus
Berichten: 3244
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Losgebroken paard veroorzaakt file bij Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:44

Dat zag er echt eng uit! Als het diertje geschrokken was en over de vangrail springt.... Y;( .
Hij draagt er echter schijnbaar redelijk relaxt tussendoor en het is goed afgelopen.

[o]

Dusja1

Berichten: 362
Geregistreerd: 02-02-14

Re: Losgebroken paard veroorzaakt file bij Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:47

Ik stond in deze file met trailer toen ik het paard ineens langs zag draven. Stond achter een vrachtwagen dus zag het ook pas op het laatste moment. Vroeg me al af hoe dat afgelopen was, gelukkig is het goed afgelopen!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25883
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:50

Zo, die zou inderdaad maar schrikken en over de vangrail springen... Gelukkig is er politie en rijkswaterstaat om dit soort zaken zonder kleerscheuren op te lossen.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

FrNo

Berichten: 3652
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Losgebroken paard veroorzaakt file bij Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:56

Gelukkig goed afgelopen, maar inderdaad hij zit maar schrikken en erover heen springen.

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

ikkedus
Berichten: 3244
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Losgebroken paard veroorzaakt file bij Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:46

Bijv als iemand een deur opendoet om te helpen. Zat me gister wel af te vragen wat ik zou doen in zo’n situatie.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amyyy, IASCrawler, kimmetje26, Lagonda, liedje89, Maeve, Nalonyda, Nickeltje, rocky_1995, rosak, RvS, savieralover, siloux, stijntilla, TamaraFloor, Ubermetrics en 33 bezoekers