Het doorgeefstokje van mei: Nessie

Moderators: Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani

CoonArt

Re: Het doorgeefstokje van mei: Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 13:38

OK, iksnappumeffenie.... Vorige maand was ik aan de beurt, gaf ik het stokje door aan AlwaysH maar de vragen worden beantwoord door Nessie? (niet dat ik het erg vindt....) :o?

Verder wel een heel leuk stukje! +:)+

Horses are the dolphins of the plains, the spirits of the wind; yet we sit astride them for the sake of being well-groomed, whereas they could have all the desire in the world to bolt, but instead, they adjust their speed and grace, only to please us, never to displease.
– Lauren Salerno

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 17:32

CoonArt schreef:
OK, iksnappumeffenie.... Vorige maand was ik aan de beurt, gaf ik het stokje door aan AlwaysH maar de vragen worden beantwoord door Nessie? (niet dat ik het erg vindt....) :o?

[VN] Het doorgeefstokje van april: AlwaysH

prugelpiet
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-20 19:04

CoonArt schreef:

Het doorgeefstokje komt 2x in de maand :)

In hart en gedachten,
vandaag en voor altijd.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 19:05

prugelpiet schreef:
CoonArt schreef:

Het doorgeefstokje komt 2x in de maand :)

Ohhh ik dacht maar één keertje! :)

Horses are the dolphins of the plains, the spirits of the wind; yet we sit astride them for the sake of being well-groomed, whereas they could have all the desire in the world to bolt, but instead, they adjust their speed and grace, only to please us, never to displease.
– Lauren Salerno