Verdi TN neemt afscheid van de sport tijdens Indoor Brabant

Moderators: Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Verdi TN neemt afscheid van de sport tijdens Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-20 00:51 Tip de Nieuwsredactie

*bokt.nl / facebook
Springen
Ingezonden door Ketaki
Afbeelding
Maikel van der Vleuten met Verdi TN. Foto door aniek1985

Maikel van der Vleuten heeft zojuist op Facebook bekend gemaakt dat zijn toppaard Verdi TN met pensioen gaat.

Maikel van der Vleuten werkt al 15 jaar samen met de hengst, waarvan ze al 10 jaar springen op het hoogste niveau. Maikel zegt dat de hengst nu op 18-jarige leeftijd mag genieten van zijn welverdiende pensioen en zijn carrière als dekhengst mag voortzetten.

De combinatie boekte vele successen samen. Zo reden ze mee op de Olympische Spelen in Londen en Rio de Jeneiro. De laatste jaren reed Maikel van der Vleuten met Verdi TN succesvol mee in de Global Champions Tour.

Maikel schrijft op Facebook: "Verdi, bedankt voor alle fantastische jaren die ik met je heb gehad! Je hebt me de ruiter gemaakt die ik nu ben, bedankt!"

Tijdens Indoor Brabant - The Dutch Masters zal het afscheid van de sport plaatsvinden. Op zondag 15 maart voorafgaand aan de Rolex Grand Prix.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 01:11

Respect dat verdi nu met wedstrijdpensioen mag :Y)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie