Bokkers vertellen: Mar_jolijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J_emma

Berichten: 811
Geregistreerd: 16-06-18

Re: Bokkers vertellen: Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 22:25

Wat een superleuk stukje Marjolijn! Stoer hoor :-)
Heb een paar jaar terug als herintredende volwassene mijn eerste paardrijlessen van je gehad, maar dat horseboarden laat ik geloof ik maar aan me voorbij gaan..

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 23:15

J_emma schreef:
Wat een superleuk stukje Marjolijn! Stoer hoor :-)
Heb een paar jaar terug als herintredende volwassene mijn eerste paardrijlessen van je gehad, maar dat horseboarden laat ik geloof ik maar aan me voorbij gaan..


Oh echt? Wat leuk! Nou, missie geslaagd dan want je zit zelfs op bokt :D
(Even in je profiel gespiekt voor fotoos maar helaasch)
En wat betreft het horseboarden; je weet niet wat je mist!!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 00:12

Gaaf!!

J_emma

Berichten: 811
Geregistreerd: 16-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 00:44

Mar_jolijn schreef:
J_emma schreef:
Wat een superleuk stukje Marjolijn! Stoer hoor :-)
Heb een paar jaar terug als herintredende volwassene mijn eerste paardrijlessen van je gehad, maar dat horseboarden laat ik geloof ik maar aan me voorbij gaan..


Oh echt? Wat leuk! Nou, missie geslaagd dan want je zit zelfs op bokt :D
(Even in je profiel gespiekt voor fotoos maar helaasch)
En wat betreft het horseboarden; je weet niet wat je mist!!


We zijn in 3 jaar tijd van 1e les naar 4 pony's aan huis gegaan. Als ik iets doe, doe ik het goed, haha :D

Cowboy55
Berichten: 8489
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Bokkers vertellen: Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 01:03

“A very fun way to get seriously injured”..... <3

Must....resist.... :D

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Bokkers vertellen: Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 01:05

Wat een geweldig stuk Marjolijn, meer, meer! Wat kun je toch leuk schrijven.
Zo gaaf dat je dit met je paard en je man (haha ja dat klinkt heel volwassen!) samen kunt doen. Echt wat voor jou om dit te doen, zoveel lef. Ik hoop jullie eens live te kunnen zien binnenkort :D

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:39

Arabesk schreef:
Gaaf!!


Dankjewel :D

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:40

J_emma schreef:
Mar_jolijn schreef:

Oh echt? Wat leuk! Nou, missie geslaagd dan want je zit zelfs op bokt :D
(Even in je profiel gespiekt voor fotoos maar helaasch)
En wat betreft het horseboarden; je weet niet wat je mist!!


We zijn in 3 jaar tijd van 1e les naar 4 pony's aan huis gegaan. Als ik iets doe, doe ik het goed, haha :D


Wauw!! Superleuk om te horen! We hebben toch de mooiste passie die er is he <3

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:41

Cowboy55 schreef:
“A very fun way to get seriously injured”..... <3

Must....resist.... :D


...cannot...resist...must.get.injured :')

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:43

Lisitano schreef:
Wat een geweldig stuk Marjolijn, meer, meer! Wat kun je toch leuk schrijven.
Zo gaaf dat je dit met je paard en je man (haha ja dat klinkt heel volwassen!) samen kunt doen. Echt wat voor jou om dit te doen, zoveel lef. Ik hoop jullie eens live te kunnen zien binnenkort :D


Haha! Thanks! Ik herkende je gebruikersnaam niet maar toen zag ik Uma staan :D Nikki! We genieten er volop van, als je onze instagram, website of Facebook volgt (of allemaal natuurlijk :j ) dan heb je wellicht geen leven maar ben je wél op de hoogte van wanneer wij waar een demo geven *\o/*

Gabon

Berichten: 1208
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 20:46

Leuk stukje over onze knappe paarden <3 die zelfs hun eigen stickers hebben *\o/*

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 12:39

Mar_jolijn schreef:
Ik zie dat je uit Limburg komt, daar komen wij niet. Wij trainen in hoofddorp, ijmuiden, zeewolde en noordwijk. Wel kennen we een paar meiden die in de omgeving van Tilburg trainen, wellicht kan je daar aanhaken (zij hebben natuurlijk de benodigde spullen)


En zijn er mensen actief in het noorden des lands? *D

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 13:13

Gabon schreef:
Leuk stukje over onze knappe paarden <3 die zelfs hun eigen stickers hebben *\o/*


Ja joh hele fanclub ;)

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 13:15

Karma schreef:
Mar_jolijn schreef:
Ik zie dat je uit Limburg komt, daar komen wij niet. Wij trainen in hoofddorp, ijmuiden, zeewolde en noordwijk. Wel kennen we een paar meiden die in de omgeving van Tilburg trainen, wellicht kan je daar aanhaken (zij hebben natuurlijk de benodigde spullen)


En zijn er mensen actief in het noorden des lands? *D


Het Noorden als in Friesland enzo niet, volgens mij zit er wel ergens in het noordoostmidden iets :')

We hebben wel ergens in juli een show op Texel en afgelopen jaren hebben we in Walterswald, Dokkum, Leeuwarden en nog een veel meer paar plaatsen die ik vergeten ben in Friesland, Groningen en Drenthe gereden.

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 14:10

Bonita_Bon schreef:
Mar_jolijn schreef:

Haha ja leuk he!
De boarders hebben geen rem, zoals ik in het interview aangeef. Bij een mountainboard bedien je die nl met je hand en die handen hebben ze al vol. De remmen zijn er af gehaald. Letterlijk. Dus ik moet zorgen dat ik tactisch rem ~~}>
Stel dat mijn paard plotsklaps stilstaat, zou mijn boarder er in theorie bovenop kunnen knallen, maar dat is 1 van de eerste dingen die we trainen. Zorg dat je een exit hebt bij plotselinge stop. Iets wat overigens nooit voorkomt.
Ook de paarden kennen het als je toch tegen ze aan zou komen en staan ook in de bronbescherming voor het geval dat het zou gebeuren. Maar goed, in alle jaren nooit echt gebeurt (alleen om te oefenen)



Ow men! Geen rem :') okee, goed om te weten! Met bronbescherming bedoel je denk beenbescherming? Tenzij ze allerlei geheime agenda's hebben _O-


Haha ja! Autocorrect he!
Tsja ik benadruk nog maar eens dat ik er liever niet op zo'n wiebelig board achter hang. Laat mij maar op mijn wiebelige paard zitten! Gister was Klaas kan Alles weer op tv met ons er in als item! Kan je terugkijken op NPO. Daar kan je zien wat je moet doen als je gaat vallen :')

Getup

Berichten: 8272
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 15:00

je schrijfstijl is geweldig en vind het ook erg interessant,, hier meer over te lezen .

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 16:41

Getup schreef:
je schrijfstijl is geweldig en vind het ook erg interessant,, hier meer over te lezen .


Dankjewel!

Het is ook gewoon zo'n heerlijke discipline <3

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Bokkers vertellen: Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 16:55

Ik heb mij heerlijk vermaakt met dit interview. Je kan geweldig leuk schrijven, moest af en toe hard op lachen (gelukkig bok ik op de laptop thuis en niet op mijn werk op de telefoon) maar ajaiii wat een foto's. Zit dan met samengeknepen billen op de bank.

Vooral die val foto. Mijn schouder deed prompt pijn.


Ik vind dit geweldig om te zien. Denk dat vooral kinderen behoorlijk onder de indruk zijn. (oke, en de volwassen)

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:15

chamion schreef:
Ik heb mij heerlijk vermaakt met dit interview. Je kan geweldig leuk schrijven, moest af en toe hard op lachen (gelukkig bok ik op de laptop thuis en niet op mijn werk op de telefoon) maar ajaiii wat een foto's. Zit dan met samengeknepen billen op de bank.

Vooral die val foto. Mijn schouder deed prompt pijn.


Ik vind dit geweldig om te zien. Denk dat vooral kinderen behoorlijk onder de indruk zijn. (oke, en de volwassen)



Hahaha dankjewel!

Ja eigenlijk voornamelijk volwassenen, gek genoeg. Kinderen zijn wel echt 'fan' die komen de paarden aaien na afloop en foto's maken maar vinden het soms ook een beetje spannend. Maar we merken dat vooral de mannen die mee moesten van hun vrouw/vriendin/dochter/zus mee moesten naar een paardenevenement het geweldig vinden!

Grappig dat je dat zegt van die foto en je schouder, want dat was exact de (lichte) blessure die hij hieraan overhield. Na paar dagen weer okee hoor:)