Vraag het teamlid: Marjo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48396
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Vraag het teamlid: Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 11:15

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Marjo. Foto door Bellatrix.


Deze keer vertelt Lid Nieuwsredactie Marjo over zichzelf. Wil je weten wat haar grootste blunder is, welke tips ze voor beginnende fotografen heeft, of wie ze ooit nog eens live in concert wil gaan zien? Je leest het hieronder.


* Hoe lang ben je al teamlid?
De precieze datum weet ik niet meer, maar in september 2017 ben ik lavendel geworden op Bokt! Dit gebeurde na Horse Event waar ik als reporter aanwezig zou zijn, maar wat helaas niet doorging. Daarna is het balletje gaan rollen :D

* Wat is het leukst aan teamlidzijn?
Het fantastische team waar je in komt, en de mogelijkheden die je krijgt. Ik mag voor Bokt naar de meest geweldige evenementen zoals de Military Boekelo of Jumping Amsterdam om daar verslag van te leggen. Daarnaast is het werken in het team gewoon erg leuk. Ik heb al veel nieuwe mensen leren kennen hierdoor en daar ben ik best dankbaar voor.

* Wat is je grootste blunder?
Oeh dat vind ik een lastige. Natuurlijk heb ik al wel eens artikelen geplaatst die al eens geplaatst waren, maar de grootste was toch wel dat ik per ongeluk een topic op VN op slot had gezet omdat ik nog niet helemaal doorhad hoe alle extra knopjes en functies werkte :+ .

* Kan je omschrijven hoe een dag als NR lid eruit ziet?
Geen dag is hetzelfde, en dat vind ik altijd zo leuk. Natuurlijk zijn er wel dingen die regelmatig terugkomen, zoals het plaatsen van nieuws vanaf andere websites. Persberichten die binnenkomen, dat is allemaal vrij eentonig. Maar vorige week bijvoorbeeld las ik op Facebook een berichtje van Merel Blom dat nét gepost was. Gelijk heb ik daar een klein artikeltje voor VN van geschreven. Dat zijn dan de dingen die tussendoor komen.

Je zit veel op andere nieuwswebsites en daardoor weet je veel beter wat er allemaal speelt in het paardenland.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Zeker! Ik ben misschien nog wel meer als gewone gebruiker aanwezig dan als NR lid. Dit jaar mag ik weer meedoen aan de Secret Santa Surprise en ik deel zo'n beetje alles wat er hier in de paarden gebeurd. Zo is er bij ons een veulentje geboren dit jaar en daar staan al een hoop foto's van online!

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Persoonlijk is dat het moment dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn verzorgpaard Winston. Ik kreeg zo'n enorme steun vanuit het hele forum, daar werd ik echt stil van. Later zelfs nog een bloemetje gekregen. Dat afscheid doet nog steeds een beetje pijn, maar de steun die ik vanuit de Bokkers heb gekregen toentertijd, heeft echt enorm geholpen.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Momenteel heb ik een verzorgpaard die dus een veulentje heeft gehad. Binnenkort gaat er van alles veranderen bij ons op stal, maar een eigen paard zit er voor mij voorlopig nog niet in. Tot die tijd wil ik wel echt in de paarden blijven, en zal ik op stal rond blijven lopen voor het buiten en binnen zetten en het voeren. Ik heb al een ruime tijd niet meer gereden, maar bij de paarden kom ik nog altijd tot rust.

* Je hebt een eigen fotografie site: hoe ben je bij fotografie gekomen? Heb je nog tips voor beginnend fotografen?
Dat is de schuld van mijn vader :P . Die fotografeert ook dus daar ben ik ook begonnen. Via Bokt is dat wel een stuk verbeterd, want anders had ik nooit zoveel modellen kunnen vinden en zo'n portfolio op kunnen bouwen.

Mijn tips aan beginnende fotografen is; lekker oefenen. Veel je camera meenemen en heel veel uitproberen. Door middel van fouten maken leer jij je camera het beste kennen en leer je ook je eigen stijl kennen. Zo heb ik het ook allemaal geleeerd.

* Je hebt een aantal concerten in je profiel staan. Wat is het mooiste/beste concert dat je hebt gezien? Wie wil je ooit nog live zien?
Het eerste concert wat mij te binnen schiet is 30 Seconds to Mars in Toronto. Ik was toen voor 6 weken in Canada voor een stage en mijn beste vriendin die woonde daar. Die heeft mij voor mijn verjaardag meegenomen naar dat concert en dat was ontzettend gaaf!
Daarnaast heb ik dit jaar Rammstein in De Kuip live mogen meemaken en dat was ook een onwijs gave show.

Er zijn zoveel artiesten die ik nog live wil zien... Maar de meest belangrijke voor mij is Jensen Ackles. Hij speelt momenteel nog Dean Winchester in Supernatural, maar via social media is hij een bandje begonnen onder de naam Radio Company. En ik hoop dat ik die ooit live mag horen want hij heeft zo'n ontzettend mooie stem <3 .

* Wil je nog wat kwijt aan de Bokkers?
Blijf wie je bent, en oordeel niet over anderen. Over het internet is het heel makkelijk om snel een mening te vormen over zo'n beetje alles wat voorbij komt, maar probeer altijd bij jezelf te blijven en geen oordeel te vellen over iemand die je niet kent.

Anoniem

Re: Vraag het teamlid: Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 20:07

Leuk stuk Marjo! <3

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Vraag het teamlid: Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 23:59

Leuk stukje Marjolein!

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13136
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 00:20

Leuk stuk Marjo!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101733
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Vraag het teamlid: Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 03:06

Leuk! ;D

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Vraag het teamlid: Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 07:40

Leuk Marjo!

Blacky94

Berichten: 3479
Geregistreerd: 07-07-08

Re: Vraag het teamlid: Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 18:08

Leuk Marjo! En gefeliciteerd Y)(^)