Gewonde tijdens rijles in Kootwijkerbroek

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:57

Jeetje jongens..
don’t judge a book by it’s cover! Wat in dit artikel staat is nog geen kwart van wat er allemaal is gebeurd. Dat ze er alleen een hersenschudding aan over heeft gehouden is alleen maar goed mee genomen

Amado <3 samen sinds 02-10-2015

J_emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:29

Amado schreef:
Jeetje jongens..
don’t judge a book by it’s cover! Wat in dit artikel staat is nog geen kwart van wat er allemaal is gebeurd. Dat ze er alleen een hersenschudding aan over heeft gehouden is alleen maar goed mee genomen

Het is anders wel het hele nieuwsbericht. Dus ik snap wel dat mensen zich afvragen waarom dit nieuws is.

VivianHesen

Re: Gewonde tijdens rijles in Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 14:49

Toevallig gister de leraar gesproken die hierbij aanwezig was.
De leerlinge is erg lange tijd buiten bewustzijn geweest, vandaar dat de traumaheli erbij opgeroepen was.

www.vivianhesen.nl voor de leukste paardenfoto's

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:04

Polly schreef:
Is maar net wat de melder verteld aan de meldkamer he, eerste ambu kan heel prima een eerste indruk geven naar de meldkamer en die kunnen de heli dan terugsturen. Als de ambu er als eerste is en de trauma komt ook nog zal de ambu vast geconstateerd hebben dat de aanwezigheid van een arts noodzakelijk is.

Het was meer uit eigen ervaring, dat we gebeld hadden voor een val en mevrouw bleef wat moeite houden met ademhaling. Ze was goed aanspreekbaar en op de been. Dus telefoontje was meer voor de zekerheid.
Toen kwam ook de amulance, brandweer, politie en Trauma helikopter...
Vandaar dat ik me afvroeg of ze sowiezo niet groter reageren met sturen van hulpdiensten?

Misschien dat het vaak toch onderschat wordt ofzo.
Verder hier eigenlijk een heel ander verhaal als wat in het orginele bericht stond, dus alleen maar gelukkig dat het allemaal zo afgelopen is.