De nieuwsredactie zoekt nieuwe bloggers en correspondenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

De nieuwsredactie zoekt nieuwe bloggers en correspondenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-19 12:27

*Bokt.nl
Bokt community


Ter ondersteuning van de nieuwsredactie zijn wij op zoek naar bloggers en correspondenten!

Correspondenten
Als correspondent schrijf je informatieve stukken over een tak van de paardensport of een ander paardgerelateerd onderwerp waar je affiniteit mee hebt. Dit mogen medische onderwerpen zijn zoals een paardenziekte waar jij veel ervaring mee hebt, een speciale sport die je op of met je paard uitoefent waar je anderen graag meer over leert, maar ook andere onderwerpen zijn welkom. Meld je dus vooral aan als je anderen graag iets bij wilt leren! Je mag als correspondent elke twee weken, maandelijks of eens in de twee maanden een vast stuk schrijven, maar het is ook mogelijk om voor één of enkele stukken tijdelijk correspondent te worden.

Bloggers
Als blogger schrijf je over jouw belevenissen met paarden of over een paardgerelateerd onderwerp gezien vanuit jouw beleving. Werk jij bijvoorbeeld met paarden, beoefen je een bijzondere tak van de paardensport of neem je deel aan een speciaal evenement én heb je affiniteit met schrijven? Dan is dit misschien wel iets voor jou! Je mag een vaste blog maken die eens in de twee weken, maandelijks of eens in de twee maanden verschijnt, maar net zoals bij de correspondenten is het ook mogelijk om tijdelijk blogger te worden voor één of enkele blogs.

Wat verwachten wij van onze correspondenten en bloggers?
* Minimaal 16 jaar oud.
* Minimaal een jaar lid van Bokt.
* Affiniteit met schrijven.
* Houdt zich aan afspraken.
* Enthousiasme om aan de slag te gaan voor Bokt!

Wat bieden we?
* Een leuk en gezellig team!
* De mogelijkheid om door te groeien naar het Nieuwsredactieteam.

Herken jij jezelf in deze punten en zie je het wel zitten om aan de slag te gaan als correspondent of blogger? Stuur dan een bericht naar melody7 met je motivatie.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: De nieuwsredactie zoekt nieuwe bloggers en correspondenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 01:04

Ik wil best af en toe eens wat schrijven over het paarden leven hier in Canada, en mijn werk als instructeur, coach, dressuur jurylid. Kan alleen niet beloven dat het een zeker regelmaat heeft...

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: De nieuwsredactie zoekt nieuwe bloggers en correspondenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 13:23

Je bent van harte welkom om slechts enkele stukken te schrijven hoor kleinvosje, of misschien zelfs maar eentje. Dat kan gewoon :j Als ik je opsomming zo lees denk ik dat daar best iets interessants bij zit om het over te hebben :)

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Mariska_28

Berichten: 10498
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Re: De nieuwsredactie zoekt nieuwe bloggers en correspondenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:06

Wij gaan straks weer met de huifkar op vakantie en dan hou ik in een topic en dagelijkse blog bij..

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: De nieuwsredactie zoekt nieuwe bloggers en correspondenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 17:58

Ik zit vooral in de zware paarden maar er zijn ook gewoon periodes dat er niet veel te doen is, als de keuringen voorbij zijn en de veulens in de naarlingenfase komen.. Maar langs de andere kant lijkt het me ook wel heel leuk..

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 00:33

Rije schreef:
Je bent van harte welkom om slechts enkele stukken te schrijven hoor kleinvosje, of misschien zelfs maar eentje. Dat kan gewoon :j Als ik je opsomming zo lees denk ik dat daar best iets interessants bij zit om het over te hebben :)


Volgende week ga ik voor het eerst zo ver van huis om te jureren, dat rijden niet meer gaat en ik erheen vlieg. Zal daar wel iets over schrijven ! Moet ik het stuk dan naar jou sturen oid?

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: De nieuwsredactie zoekt nieuwe bloggers en correspondenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 08:55

Klinkt leuk! Als je geïnteresseerd bent kun je even contact opnemen met mijn collega Melody7.

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers