[VIDEO]Johnny Depp en Resims Invito winnen Subli Cup

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14033
Geregistreerd: 20-04-16

[VIDEO]Johnny Depp en Resims Invito winnen Subli Cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 23:53

*jumping amsterdam
Dressuur

Afbeelding
Renate Van Uytert - van Vliet met Johnny Depp en Femke de Laat met Resims Invito.
Foto door Focussed, http://www.focussed.nl

Op Jumping Amsterdam is vanavond de finale verreden van de Subli Cup. Bij de vierjarige was de overwinning voor Renate Van Uytert -van Vliet met Johnny Depp. Bij de vijfjarige dressuurpaarden ging de overwinning naar Femke de Laat met Resims Invito.

25 weken zwanger is ze. De finale van de Subli Competitie voor jonge dressuurpaarden was voor Renate Van Uytert -van Vliet de laatste wedstrijd voor haar ‘babypauze’. Het werd met haar geweldige vierjarige hengst Johnny Depp een afsluiting én een hoogtepunt. Een overwinning met een buikje!

Klik op onderstaande afbeelding voor een video:


Als veulen kwam Johnny Depp al bij Renate terecht. “Ik heb hem samen met mijn partner Joop uitgezocht bij de fokker en later zelf opgeleid. Het is echt mijn vriend.” Het was voor Renate haar eerste wedstrijd op Jumping Amsterdam. “Ik hoopte dit resultaat uiteraard, maar de concurrentie was ook erg goed. Toen ik de ring in kwam voelde hij gelijk geweldig aan. Hij gaat er echt voor en was super geconcentreerd en gefocust.” Het feit dat ze al zoveel weken zwanger is weerhield haar niet van deelname: “Ik vertrouw Johnny Depp volledig, hij heeft een super karakter.”

Uitslag finale vierjarige dressuurpaarden
1. Renate van Vliet – Johnny Depp – 89,40%
2. Emmelie Scholtens – Joe – 84,20%
3. Vai Bruntink – Jappeloup – 78,00%

Uitslag finale vijfjarige dressuurpaarden
1.Femke de Laat – Resims Invito – 79,40%
2. Laurens van Lieren – Imposant – 78,00%
3. Quinty Vossers – Inferno – 77,70%

Klik hier voor alle uitslagen.

Elisa2

Berichten: 37137
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [VIDEO]Johnny Depp en Resims Invito winnen Subli Cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 09:48

Is er ook een filmpje van Invito?