Tryon 2018: Madeleine scoort 72.96% in Grand Prix

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

Tryon 2018: Madeleine scoort 72.96% in Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-18 20:42

knhs
Dressuur

Afbeelding
Madeleine Witte-Vrees met Cennin. Foto door Marjoow

Woensdag en donderdag staat op de FEI Wereldruiterspelen in Tryon de landenwedstrijd dressuur op het programma. Madeleine Witte-Vrees ging als eerste Nederlander van start en scoorde 72.966% in de Grand Prix.

“We hebben er heel hard voor gewerkt. Ik ben blij dat ik nu met een goed gevoel, en nagenoeg foutloze proef, de baan uit kom. De piaffes hadden misschien iets mooier ‘bovenin’ gekund. Maar de galoptour en de stap waren mooi. Ik ben gewoon heel tevreden. Het is mijn allereerste WK. De druk is best hoog. Cennin voelde van de week al heel goed en fit aan, maar het moet in de ring natuurlijk gebeuren.”

Cennin is volgens Madeleine wel thuis in Tryon: “Hij vindt het overal wel prima. Tijdens de vlucht werd hij door de medewerkers van de maatschappij al de ‘gentleman’ genoemd, omdat hij zo braaf was met vliegen. Hier staat hij fijn in een vaste box en eet goed, de paarden hebben het super.”

Om 16:30 uur lokale tijd starten Hans Peter Minderhoud en GLOCK's Dream Boy N.O.P..
Edward Gal en Emmelie Scholtens komen donderdag pas in actie.

Kijk hier voor alle uitslagen.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Amarins2, angrywolf, Anneloes___M, Bielsje, bora, dollyspikkel, Eliine, janneke584, Jette, Jorex, koend, maitestar23, Megane, noviceh, schumiegirl, siloux, Suzysuze, Swift en 76 bezoekers