Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48196
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-18 09:25

*Bokt.nl
Bokt community
Door Nayomie

Afbeelding
JPitty tijdens een boktmeeting.

Begin deze maand begon Amber_ met het beantwoorden van de 10 vragen. Het stokje was uiteindelijk niet overgedragen, daarom zijn we een nieuwe reeks begonnen. Deze reeks wordt afgetrapt door Bokker JPitty! Zij vertelt over haar pennygedachten van vroeger en je kunt lezen wat bokt voor haar betekent.

1. Waarom heb je je 8 jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Dat was in 2010, had al een poosje wat rondgesnuffeld op Bokt en daar antwoorden gevonden op de vragen die ik als manegeruiter had. Omdat ik zoveel informatie vond en graag bij wilde leren, heb ik me aangemeld.


2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Mijn voorstelbericht:
JPitty schreef:
Hallo allemaal! :wave:

Na heel lang getwijfeld te hebben en al bijna een jaar regelmatig rondgesnuffeld te hebben op Bokt, mij toch maar aangemeld...

Even kort over mijzelf: Ik heet Jenny Pit, op Bokt JPitty. Ben een vrouw van intussen 27 lentes jong en woon 5 dagen per week in Zwolle. De overige 2 dagen woon ik in Steenwijk. Dit heeft te maken met met mijn beperking. Ik heb namelijk PDD-NOS, wat aanverwant is aan autisme. In Zwolle is er een stichting via welke mensen met autisme of aanverwante beperkingen met wat begeleiding zelfstandig kunnen wonen. Iets wat in Steenwijk nog niet mogelijk is. De 2 dagen dat ik in Steenwijk ben, verblijf ik bij mijn ouders. In Steenwijk doe ik namelijk nog wat vrijwilligerswerk bij het plaatselijke dierenasiel. Ik loop daar al ruim 10 jaar rond en vind dat gewoon veel te leuk om te stoppen. Bovendien is het vanuit Steenwijk net iets makkelijker om bij de manege in Wittelte te komen, want ook daar heb ik het veel te veel naar mijn zin. Een eigen paard heb ik helaas niet, mijn financiën laten dat niet toe. Wat werk betreft kan ik heel kort zijn: dat heb ik niet. Ik doe wel veel vrijwilligerswerk (o.a. op de administratie van een Chiropractiepraktijk, aan de telefoon bij de Buurthulppost hiero en dus bij het dierenasiel. Ik sta wel ingeschreven om vanuit de Sociale Werkvoorziening te worden gedetacheerd, maar helaas lukt dat niet op korte termijn. Zij kennen namelijk een plaatsingsstop... :(

Maar genoeg nu over mij. Mocht iemand nog wat willen weten, dat kijn hier of via mijn PB. Die is namelijk vanaf vandaag ook geopend! ;) En mocht ik een vraag hebben over paarden, dan weet ik waar ik zijn moet... :D

Niet alles klopt meer, maar ik vond wel dat ik maar eens netjes moest beginnen!

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Een 1. Was toen natuurlijk al 23 jaar en had mijn penny tijd al achter mij liggen.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Vooral van tellen tot de POEF, haha :D Maar ook de Wie is de mol? topics (TV programma en spelletje hier op Bokt), het welkom heten en helpen van Bokkers op WWW, FZ, MZ en WZ. En achter de schermen kennen ze mij vooral van het spelfouten-topic (Toch NR-leden? ;) ) en dat ik regelmatig een tem door laat komen wegens topic op verkeerde plek of nomineren voor uitgelicht o.d.(toch moderators? ;) ) En misschien ook wel door enkele (foto)meetings waar ik model was en wat toevallige ontmoetingen. Handwerktopics ben ik ook te vinden, ook een hobby van mij. Of door mijn vele foto's op de wiki, bij de lijst met giftige planten en de plantenpagina's zelf. Niet zozeer door paardgerelateerde dingen dus, helaas kan ik daar nooit echt veel toevoegen en herhalen wat al vele anderen gezegd hebben, is ook niet alles. En als ik al vragen heb, zijn die al beantwoord in de vraagbaak die Bokt heet. En van het topic van RSC Ini Slot natuurlijk!

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Een hoop gezelligheid en af en toe wat humor! Mensen meeten, veel lezen vooral over paarden.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Zeker wel! Had mijn speelgoedpaardjes allemaal een naam gegeven, stonden in verknipte vouwblaadjes (moest stro voorstellen) in een soort grote "loopstal" achter mijn bureau. :oo

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Niet anders dan nu denk ik. Alleen met veel minder gekrakeel en oorlog overal.

8. Je schrijft op je profiel dat je PDD-NOS hebt. Hoe ga je daarmee om en heb je wel eens last van onbegrip?
Al sinds mijn 11e weet ik dat ik een beetje anders ben. Ik heb intussen helemaal geleerd hiermee om te gaan en vergeet soms zelfs wel eens dat ik dat heb. Dat ik een mooie woonplek heb met medebewoners die ook een vorm van autisme hebben en een werkplek waar ook veel mensen met beperking werken, helpt uiteraard ook mee. Sterker nog, ik heb wel eens te horen gekregen van mensen dat als ze niet zouden weten dat ik dat heb, dat ze het niet eens zouden merken. Onbegrip heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik ben er ook gewoon open over. Ja, ik heb een beperking, maar so what! Ik ben ik en daar heb je het maar mee te doen! Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben omdat iemand anders er moeite mee heeft dat ik een beetje anders ben! Waarom zou ik? Ieder mens is uniek en bijzonder zoals hij of zij is!

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
APCIII

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Jij bent hier gekomen via de Twokkers (Tweakers/ Bokt 1 april grap jaren geleden) en hebt volgens je profiel niet veel met paarden. Waarom heb je je dan toch geregistreerd op een paardenforum?


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70432
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:55

Het is per ongeluk verkeerd geplaatst, ik verplaats het daarom naar voorpagina nieuws.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:58

Helemaal goed, dank je wel C_arola!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

APCIII

Berichten: 2651
Geregistreerd: 25-08-13

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:03

*gaat kladblokje zoeken*

...ik heb zo te lezen slechts een maand om me voor te bereiden :P

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts Ozosnel [&] winterbuitenrit niet past, knipt hem op maat...

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:06

Wat een leuk stuk! Leuk om wat meer de mens achter de gebruikersnaam JPitty te zien :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:11

Dat was ook de bedoeling Amanda!

*Smijt een kladblok en handjevol pennen naar APCIII*

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:27

Wat een leuk stuk zeg! En wat ben je een mooie vrouw. :)

Onderschrift

Amado7

Berichten: 10717
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:35

Leuk stukje Jpitty! Ik ken jou echt als bokker maar wist nooit wie er nou echt achter jou zat!

Niet perfect is ook goed

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:43

Dank je wel Giolli en Jolandeee!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Anoniem

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:51

Leuk stukje ! En je bent toch ook een pracht mens !

Succes Apc :+ , alle vrouwelijke bokkers worden wild straks

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:52

Dank je wel Rebecca!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:55

Leuk om te lezen. Zonder JPitty is het spelfoutentopic niet hetzelfde, inderdaad ;)

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

APCIII

Berichten: 2651
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:56

Rebecca schreef:
Leuk stukje ! En je bent toch ook een pracht mens !

Succes Apc :+ , alle vrouwelijke bokkers worden wild straks


Bedankt voor 't moed inpraten, dit helpt echt enorm tegen de zenuwen _O-

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts Ozosnel [&] winterbuitenrit niet past, knipt hem op maat...

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:57

Ik wist niet dat je een man was! :wow:
Let op je profielviews vanaf nu. :')

Onderschrift

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:57

Thanks Aleeneh! Zo vaak spot ik nou ook weer geen foutjes toch? ;)

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

APCIII

Berichten: 2651
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:59

Giolli schreef:
Ik wist niet dat je een man was! :wow:
Let op je profielviews vanaf nu. :')

Citaat:
20-08-2018, ca. 23.00uur
Profielviews: 1730


...ik ben benieuwd :Y)
Maar volgende maand zal 't wel wat harder gaan. Nu mag alle roem/eer nog even naar JPitty :D

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts Ozosnel [&] winterbuitenrit niet past, knipt hem op maat...

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 22:02

Dank je wel APCIII voor het doorsturen van de roem en eer!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Indi_Vito

Berichten: 2739
Geregistreerd: 06-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 22:16

Wat ontzettend leuk! Ik ken je idd van het poeff topic! Ben benieuwd APCiii

Indi_Vito

Berichten: 2739
Geregistreerd: 06-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 22:17

APCIII schreef:
Giolli schreef:
Ik wist niet dat je een man was! :wow:
Let op je profielviews vanaf nu. :')

Citaat:
20-08-2018, ca. 23.00uur
Profielviews: 1730


...ik ben benieuwd :Y)
Maar volgende maand zal 't wel wat harder gaan. Nu mag alle roem/eer nog even naar JPitty :D


20-08-2018, ca. 23.17uur
Profielviews: 1747 haha

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18670
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 01:15

Leuk stukje Jenny! Ik wist dat je Jenny hete, maar de laatste tijd twijfelde ik daarover _O- en wist ik dat niet meer, dus noemde ik je maar weer Jpitty

Nu kan ik je weer Jenny noemen xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 05:07

Wat een leuk stukje :)

Het was mij opgevallen dat in het www-topic mensen altijd minstens één welkom-berichtje krijgen, vaak van jou! Zo ook ikzelf :D .
Dat vind ik altijd zo lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 06:09

Indi_Vito schreef:
Wat ontzettend leuk! Ik ken je idd van het poeff topic! Ben benieuwd APCiii

Ook ik ken Jenny van het poeftopic waar ik zo af en toe even inspring.

Leuk stuk heb je geschreven! Leuk dat je zo actief bent in de welkomsttopics van nieuwe bokkers :D

Mondy

Berichten: 11786
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 07:03

Wat een leuk stuk !

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

kwita

Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:28

Ik ga jou stukje eens aan mensen laten lezen familie met pdd-nos en in de pubertijd, ze vind het zo moeilijk om net even anders te zijn.En ja die zijn er dus meer , je stukje komt zo op een juist moment!
leuk om je te leren kennen!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:37

Ha nu weet ik ook meer. Ik hop ook poef topic in en uit af en toe fanatiek posten en dan raak ik topic weer kwijt.

Enne apc het is gedaan met de anonimiteit dadelijk. }:) En een herkenbare foto verplicht toch :))

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_San, Char_elle, CharlesZ, F_Orumster, kimmetje26, Lithya, MyWishMax, xrobbiee en 7 bezoekers