U25 amazone Jennifer Gates naar Harrie Smolders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

U25 amazone Jennifer Gates naar Harrie Smolders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-18 10:32

Bokt.nl / Equnews
Springen, transfer

Kreeg Jennifer Gates eerder nog een gloednieuw stallencomplex in de Verenigde Staten tot haar beschikking, nu is de U25 amazone klaar voor de volgende stap in haar carrière. Gates zet haar training voort bij de huidige nummer één van de wereld: Harrie Smolders.

Jennifer Gates studeert deze maand af aan de prestigieuze universiteit van Stanford. Voor ze een volgende studie begint wil ze zich fulltime focussen op de springsport. Eén van haar doelen is de Global Champions Tour.

Via het Amerikaanse PR-bureau Jump Media laat Gates weten zich erg te verheugen op de trainingen bij Harrie Smolders en erg opgetogen te zijn met de kans die ze hiermee krijgt. “Het is een belangrijke tijd voor mij om af te studeren en mijn focus te verleggen naar trainen en fulltime rijden dit jaar. Harrie is niet alleen een ruiter van wereldklasse, maar hij heeft ook het vermogen om ruiters naar een hoog niveau te brengen. Ik wil graag alles wat ik kan van hem leren.”

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu, spookyskippy, Vitas en 89 bezoekers