Doorgeefstokje van de maand juni: Arabesk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Doorgeefstokje van de maand juni: Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 11:00

Dat profiel idd, geweldig! En was het er eigenlijk met heel veel dingen eens!

Avalanche

Berichten: 15982
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Doorgeefstokje van de maand juni: Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:55

Ik nog steeds wel. Niet in alles, ben wel overtuigd van NB (al zit daar ook kaf tussen het koren), van 24/7 buiten in een Paddock Paradise, van feiten en cijfers, niet van homeopathie (al moet een ieder doen wat ze willen) en ook niet van bitloos. Imo is het in dat geval maar net wat voor je paard het prettigst is.

radnah2

Berichten: 2413
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Onder de brug

Re: Doorgeefstokje van de maand juni: Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:14

Leuk stukje. Ook geweldig hoe je je partner bent tegen gekomen. Ik ga ook eens rondzoeken naar een gestrooide cap :')

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:45

Seven schreef:
Kwam je vandaag nog tegen arabesk met de trailer.
Ik ken je verder niet op wat forums over hoeven na kom ik je ook niet heel vaak tegen.
Toch vind ik het leuk ook eens wat meer van je te lezen, hoe jij kijkt naar bokt en de forums inplaats van enkel je posts voorbij te zien flitsen.


Ah Drenthe was dat ja, we waren op wedstrijd (endurance) Grolloo, heerlijk gereden, 2e plaats behaald met een paard dat al twee keer ingeslapen moest worden van de veearts. Peter Dartel van Rein. Overleefde een hoefbeenbreuk en een peesblessure. We leerden elkaar net kennen in te tijd van de Dartel pech. Toen heb ik hem van de ijzers getrokken en na heel heel heel heel veel geduld is alles goedgekomen. Allemaal A'tjes op de locomotie keuring.

Karl66 schreef:
Ach, we zijn het soms hartgrondig eens met elkaar maar minstens zo vaak hartgrondig oneens.


Ik heb soms nog liever iemand die het met me oneens is en ook gewoon pittig is in discussies dan dat eeuwige gezeur dat je 'niet aardig bent'. Ik kan best met mensen door één deur met wie ik inhoudelijk niet op één lijn zit. Elkaar aardig vinden staat los van het met elkaar eens zijn.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Doorgeefstokje van de maand juni: Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:45

Van de week was Rein zijn cap weer kwijt. Het is dat ik hem ontmoet heb daardoor (en door Jet), maar anders was ik heul boos geworden. :D

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Doorgeefstokje van de maand juni: Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:48

Dat zijn leuke berichten arabesk. Super dat het zo goed ging :j

Rocamor

Berichten: 10863
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:53

Arabesk schreef:
Van de week was Rein zijn cap weer kwijt. Het is dat ik hem ontmoet heb daardoor (en door Jet), maar anders was ik heul boos geworden. :D


Ik opteer voor zo'n koordje tussen helm en jas. Net zoals met mutsjes of wantjes bij kinderen.

Proficiat met de tweede plaats!

Gaan jullie vaak weg met de trailer om te oefenen? Ik vind de omgeving waar jullie (en ik) wonen niet echt lekker om te oefenen namelijk

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:27

Rocamor, dat is een superoplossing volgens mij }> .