Nieuwe ruiter- en menroutes in Valkenswaard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13992
Geregistreerd: 20-04-16

Nieuwe ruiter- en menroutes in Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 20:06

Bokt.nl / KNHS
Recreatie


Goed nieuws voor ruiters en menners: in gemeente Valkenswaard is een nieuw netwerk van men- en ruiterroutes aangelegd. Volg de knooppunten en rijd kilometers door schitterende Brabantse natuur waaronder de Groote Heide.

Het nieuwe ruiterroutenetwerk is ontworpen en aangelegd door Routebureau Brabant in samenwerking met de gemeente Valkenswaard, gebiedsbeheerders en fanatieke ruiters en menners. Een deel van de route is niet alleen geschikt voor ruiters, maar ook voor aangespannen wagens.

De nieuwe ruiterroutes liggen in het buitengebied van de gemeente Valkenswaard. Ze sluiten aan op een groter ruiterroutnetwerk dat al door Heeze-Leende en Cranendonck loopt. Het is de bedoeling dat het netwerk nog verder wordt uitgebreid in de provincie Noord-Brabant.

Het ruiterroutenetwerk is een netwerk van bewegwijzerde paden op basis van knooppunten. Ieder knooppunt heeft een nummer. Door de knooppuntnummers te volgen, bepaal je zelf de route en de afstand van je rit. De route naar het volgende knooppunt staat aangegeven op bordjes langs de weg. Je kunt in beide richtingen rijden.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 23:06

Klinkt goed!! Ik ben bij de Groote heide inderdaad meen ik ergens nieuwe bordjes tegengekomen. Waar kan ik meer details over de routes vinden?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Nieuwe ruiter- en menroutes in Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 06:19

Daar ben ik ook benieuwd naar. :j

keep calm, I'm engaged!!! <3

Dorien66

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:12


instagram: @dorien_66


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, DotBot, NorwayFjord, shadowstar en 86 bezoekers