Bokt vriendschappen: Dreamy & _Tara_

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Bokt vriendschappen: Dreamy & _Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 09:44

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
_Tara_ (voor) en Dreamy. Foto door _Tara_.

Deze maand vertelt Dreamy over haar vriendschap met _Tara_. Wil je weten hoe lang geleden ze elkaar leerden kennen, wat ze met hun eerste ontmoeting deden en hoe ze contact houden nu Dreamy verhuisd is? Hieronder lees je het.

Dreamy schreef:
_Tara_ en ik hebben elkaar 10 jaar geleden leren kennen via een topic op Bokt. Ik geloof door een topic voor Utrechtse Bokkers, die kans is in ieder geval heel groot :)) We hebben elkaar binnen dat jaar ook al gemeet, ze kwam toen langs bij mijn toenmalige verzorgpony. Ik geloof dat ik toen last had van liefdesissues en zij kwam mij even gezelschap houden en lekker tutten met de pony. Er was eigenlijk wel gelijk een klik (van mijn kant althans), ze is echt mijn type mens. Aardig, rustig, zorgzaam en ze heeft ook echt onwijs onverwachte droge humor :D
Daarna volgde wat groepsmeetings, maar uiteindelijk deden we vooral veel samen. Beide zijn we dol op sushi en hebben we dat ook regelmatig samen gegeten toen ik nog in Utrecht woonde. Toen ik een paard ging bezichtigen ging zij mee en ik ben met haar mee geweest tijdens haar zoektocht naar een pony. Ook nam ik een abonnement op de bioscoop, want zij had er ook een, om samen films te gaan kijken. Tussendoor spraken we ook regelmatig thuis af om wat te kletsen :j
Nu ik verhuisd ben hebben we voornamelijk contact via Whatsapp. Soms bellen we nog wel eens en we hebben elkaar ook nog een paar keer gezien gelukkig :D Ik moet dat van mijn kant even wat beter organiseren, maar gelukkig hebben we ook dezelfde gemakzucht wel zo'n beetje en stoort het ons beide niet.

Ik beschouw haar als een echte vriendin, want ik kan werkelijk met alles bij haar terecht. Ik hoop dat wij nog lang vriendinnen blijven en ik nog vaak van haar perfect zelfgemaakte millionaires shortbread mag genieten :D