[FOTO]De donderdag van Indoor Brabant - The Dutch Masters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14033
Geregistreerd: 20-04-16

[FOTO]De donderdag van Indoor Brabant - The Dutch Masters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-18 00:36

*bokt
Dressuur, Springen
Door bokker Tezzy

Donderdag middag, het was zo ver. Voor het eerst een hotel geboekt om niet meer die vervelende reistijden te hebben. Tijd om te gaan! Ingepakt en wel, op naar het mooie zuiden. Dit jaar opnieuw gewapend met camera en persaccreditatie naar Indoor Brabant, of zoals overal staat aangegeven The Dutch Masters. In de avond eenmaal aangekomen mag ik de mooie nieuwe aankomsthal aanschouwen, wat een hal met prachtig mooi licht! Bijna zonde dat hier een paddock ligt en niet een rijhal. Bij het media centrum mijn accreditatie bevestigd en weer in bezit van een mooie perspas. Tijd voor de eerste rubriek, voor mij de eerste keer dat ik een donderdagavond kon gaan beleven. Op het programma stond een Pas de Deux, super leuk natuurlijk! Aan start verschillende vader-zoon/moeder-dochter en vader-dochter combinaties, maar uiteraard ook de zusjes Meulendijks!

Afbeelding
Super leuke küren kwamen voorbij! Door middel van een jury en een applaus meter werd de uitslag bepaald. De publiekswinnaars - Arthur en Evi van Rooij.

Afbeelding
Daarna was het snel tijd voor mij om mijn laptop te installeren in het media centrum. De eerste foto’s te bewerken en een leuk verhaal te schrijven. Dat leuke verhaal was snel gepend, maar helaas dacht de laptop er het zijne van toen ik vroeg de foto’s te openen. Er kwam nog net geen Poeff uit. Pech, Laptop says Nope. Paniek Paniek! Wat nu? Tja weinig tijd om na te denken, eerst nog de volgende rubriek. Het Estafette springen begon. Waarbij acht teams van elk drie ruiters zo snel mogelijk een parcours af moesten leggen. We begonnen met Team Emerald

Afbeelding
met een foutloze proef werd een makke tijd van 151,81 seconden geklokt.
Uiteindelijke winnaar was Team VDL Groep met een foutloze rit in 98,04 seconden.

Afbeelding
Afbeelding

De tweede plaats was voor Team Bianca Schoenmakers die helaas met 4 strafpunten rondkwamen in een tijd van 103,03 seconden.

Terug naar de laptop. De conclusie werd getrokken en helaas was de boodschap van mijn vriendelijkste stukje techniek dat repareren nu niet ging lukken en dit een weekeind met een uitdaging ging worden. Morgen een nieuwe dag met hopelijk een vriendelijke collega waar ik tussendoor mijn geheugenkaartjes kan legen. Wordt vervolgd….

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Re: [FOTO]De donderdag van Indoor Brabant - The Dutch Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:01

Heb je misschien meer foto's van het teamspringen?
En dan vooral van het vosje zonder neusriem uit team Schoenmakers :D

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:30

Schoentje schreef:
Heb je misschien meer foto's van het teamspringen?
En dan vooral van het vosje zonder neusriem uit team Schoenmakers :D

Hey Bianca! Helaas waren die van het team springen niet representatief, maar ik heb je wel met de Derby *-:)

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 11:01

Tezzy schreef:
Schoentje schreef:
Heb je misschien meer foto's van het teamspringen?
En dan vooral van het vosje zonder neusriem uit team Schoenmakers :D

Hey Bianca! Helaas waren die van het team springen niet representatief, maar ik heb je wel met de Derby *-:)


En wil je die aan me laten zien? ;)

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 11:16

Schoentje schreef:
Tezzy schreef:
Hey Bianca! Helaas waren die van het team springen niet representatief, maar ik heb je wel met de Derby *-:)


En wil je die aan me laten zien? ;)


Uiteraard! Vandaag hoop ik de stukken van vrijdag en zaterdag te kunnen aanleveren, maar ik zal je ook een pi'tje sturen ;)

MariskaDream
Berichten: 132
Geregistreerd: 16-05-14

Re: [FOTO]De donderdag van Indoor Brabant - The Dutch Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 12:32

Oh gaaf!! ik ga je topic volgen! volg indoor brabant overal waar ik het kan vinden!

Queen123
Berichten: 300
Geregistreerd: 31-03-16

Re: [FOTO]De donderdag van Indoor Brabant - The Dutch Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 15:50

Mooie foto's! Heb de kür van de zusjes Meulendijks in hun vlog gezien, erg leuk gedaan met de verschillende nummers en wat zagen ze er ook gaaf uit! Lijkt me ook heel gaaf om een kür te rijden samen met een familielid :j Heel bijzonder.

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 10:45