Noorse prinses start YouTube-kanaal over paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14021
Geregistreerd: 20-04-16

Noorse prinses start YouTube-kanaal over paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-18 12:57

blauwbloed
Overige


De Noorse prinses Märtha Louise lanceert een eigen YouTube-kanaal, dat geheel gericht is op paarden. Haar project, genaamd Hest360, is deze week officieel de lucht in gegaan en is volgens de prinses 'iets heel nieuws'. "Niemand heeft dit ooit eerder in Noorwegen gedaan. Het wordt heel flitsend en je kunt er alles over paarden leren," aldus Märtha Louise.

De prinses is van kleins af aan al dol geweest op paarden. Als hoogsensitief persoon communiceerde ze vaak beter met hen dan met mensen. Ze kwam op het idee om Hest360 te starten, nadat ze een selfie met haar paard op Instagram plaatste. Daar kwamen zoveel enthousiaste reacties op, dat Märtha Louise wel potentie zag in een eigen YouTube-kanaal. Er zijn inmiddels 14 video's online gezet.

De Noorse paardenliefhebster doet het niet helemaal alleen; ze krijgt hulp van Geir Kamsvåg en Therese Alhaug. "Zowel Therese als ik rijden allebei al heel lang paard en we willen dan ook zoveel mogelijk onderwerpen uit deze branche behandelen. We streven ernaar een tot twee video's per week te maken. Ik kijk er ontzettend naar uit om mijn paardenervaringen met iedereen te delen."

Klik hier om het YouTube-kanaal te bezoeken.

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Re: Noorse prinses start YouTube-kanaal over paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:29

Lijkt me wel leuk, maar helaas kan er niks van verstaan :')

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Noorse prinses start YouTube-kanaal over paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:51

Ach, wat leuk, ziet er heel sympathiek uit. Enorm vernieuwend vind ik het nog niet, maar wie weet... :)
(En het is een mooie kans om mijn Noors weer eens te oefenen)

loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:53

Sophie_Wind schreef:
Lijkt me wel leuk, maar helaas kan er niks van verstaan :')


Je kunt op youtube de ondertiteling aanzetten, dan kun je in het engels meelezen

Diane_

Berichten: 1984
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: Woudenberg

Re: Noorse prinses start YouTube-kanaal over paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:23

Ik vind haar wel heel sympathiek overkomen! Leuke vrouw :)

Albertina71

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-01-14
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:19

Leuk gedaan. Ik heb er een aantal achter elkaar bekeken. In de eerste filmpjes kun je de ondertiteling op Engels zetten. Daarna is er geen Engelse ondertiteling meer, maar wel een Noorse ondertiteling in combinatie met de optie Automatisch vertalen naar Engels.
In dit filmpje https://youtu.be/ZIe_CDvhvUA beweren ze dat paardrijden in Nederland veel door jongens gedaan wordt, dat het hier een macho-sport is <<) :n
Ik denk dat ze in de war zijn met Spanje? Daar kan ik het me wel voorstellen, maar hier echt niet.