NRPS wijst 19 rijpaardhengsten aan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

NRPS wijst 19 rijpaardhengsten aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-18 12:51

Equnews.nl
Fokkerij


Een totaal van twaalf dressuurgefokte en zeven springgefokte hengsten hebben afgelopen vrijdag het groen licht ontvangen voor de derde bezichtiging van de NRPS keuring. Vijfenveertig rijpaardhengsten werden vrijdag in Ermelo beoordeeld. Onder hen waren nakomelingen van onder meer Governor, Lord Leatherdale, Sandreo, Johnson en Spielberg.

Twee Governor-zonen
Twee zonen van Governor (v. Totilas) kregen vrijdag in Ermelo groen licht: een Governor-zoon uit de Ampère-merrie Enoeska Elite en een Governor x Bon Bravour. Verder werden zonen van onder meer Negro, Millennium en Johnson doorverwezen.

Springgefokte hengsten
Bij de springgefokte rijpaardhengsten was de oogst met zeven paarden minder groot. De jury verwees onder meer zonen van Toulon, Quintus en Caretino Gold door.

Tijdens de hengstenshow op 11 maart zijn ook de eerder goedgekeurde hengsten onder het zadel en aan de hand te zien en wordt de kampioen bij de jonge hengsten aangewezen. Ook wordt bekendgemaakt wie de NRPS-Paardenman/-vrouw van het Jaar wordt.

Klik hier voor de lijst met doorverwezen hengsten.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 14:33

Oh leuk, een bonte Negro x Samber!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Re: NRPS wijst 19 rijpaardhengsten aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 14:40

Gaaf! Komt uit dezelfde moeder als de Krack C waar ik al dat sperma van heb.

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 15:11

janderegelaa schreef:
Gaaf! Komt uit dezelfde moeder als de Krack C waar ik al dat sperma van heb.


Oh echt, tof! Als ik nog een merrie had gehad, dan had ik het wel aangedurfd. :j

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 16:39

En hij is van GJ van Olst dus ben heel benieuwd. Ik heb nog wel een merrie voor je :D

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: NRPS wijst 19 rijpaardhengsten aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 16:55

Die heeft er ook nog Recruut achter zitten. Zou haast zeggen mooi redelijk vrij bloed. Alleen Negro/Ferro maar geen Jazz, Flemming of Gribaldi.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Re: NRPS wijst 19 rijpaardhengsten aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:07

Los van de kleur... Het is een goed dier!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:40

Dees schreef:
Los van de kleur... Het is een goed dier!


Ja? Heb je foto/filmpje?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110478
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: NRPS wijst 19 rijpaardhengsten aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:42


"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:44


"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bolletje29, bonnielau, DJZ, FCSA, Lithya, nikkel, SUSANNEx en 44 bezoekers