Verklaring Rens Plandsoen over non-actief stelling bij KNHS

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Verklaring Rens Plandsoen over non-actief stelling bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 18:50


fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Verklaring Rens Plandsoen over non-actief stelling bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 19:09

Ik zag dat knhs ook al een weerwoord heeft gegeven. Bijzonder dat ze lijnrecht tegenover elkaar staan.
Ben benieuwd wat de waarheid is.

Tazzey
Berichten: 9501
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Verklaring Rens Plandsoen over non-actief stelling bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 19:50

Jammer dat dit de partijen ervoor kiezen dit openbaar uit te vechten. Niet heel professioneel.

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 19:50

Van beiden vind ik het nogal onprofessioneel om via de media je gelijk te willen halen. (oh, je was me net voor)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:55

Tazzey schreef:
Jammer dat dit de partijen ervoor kiezen dit openbaar uit te vechten. Niet heel professioneel.

Eens. Aan de andere kant snap ik wel dat Rens van zich wil laten horen vooral omdat er enkel berichtgeving vanuit de KNHS kwam.

aadburg
Berichten: 625
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: Broekland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:58

_San87_ schreef:
Tazzey schreef:
Jammer dat dit de partijen ervoor kiezen dit openbaar uit te vechten. Niet heel professioneel.

Eens. Aan de andere kant snap ik wel dat Rens van zich wil laten horen vooral omdat er enkel berichtgeving vanuit de KNHS kwam.

Precies, als je dit achter gesloten deuren laat weet je op voorhand al hoe het afloopt!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Verklaring Rens Plandsoen over non-actief stelling bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:36

Ik heb inderdaad wel al meer geluiden gehoord dat individuele belangen voorgaan op die van de leden dus ik neig er wel naar om de verklaring van Rens te geloven al ken ik haar niet persoonlijk.

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:44

dit MOET je openbaar uitvechten. Mevrouw is denk ik wel slim genoeg om haar stellingen te kunnen bewijzen, en als mijn vermoede juist is, is er een bak stront aan de knikker en hebben belangen een grote stempel gedrukt op de financiƫn.....

De KNHS is een vereniging met een bestuur, verenigingen met besturen en een x aantal leden of meer moeten transparant zijn, DIT is nou transparantie optima forma. Ik snap dat besturen dat niet willen, maar soms is het voor de waarheid wel beter. Op deze manier kunnen leden ook zelf hun oordeel vormen zonder dat ze nieuws moeten vernemen uit de MSM.

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Verklaring Rens Plandsoen over non-actief stelling bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 23:48

Ik ben ook wel blij met de openheid... hoe moet ik anders als lid een juist beeld krijgen... als we alleen van de berichtgeving van de KNHS uit moeten gaan... is er nooit wat aan de hand en hebben ze alleen maar meer geld nodig... en die berichten geloof ik al een tijdje niet meer.

janouk
Blogger

Berichten: 17852
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Verklaring Rens Plandsoen over non-actief stelling bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 08:05

Heel goed dat er openheid komt. Open met de beerput.

Maar belangrijker vind ik het als het, om met paardentermen te spreken, 'voorwaarts' oplossen.
Wij, leden, hebben er meer aan als iedereen samenwerkt naar een betere toekomst. We hebben allemaal baat bij een goed functionerende KNHS.
We betalen er anders genoeg voor