Horse Event verhuist naar nieuwe locatie in 2018

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
palousa_boy

Berichten: 10417
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Horse Event verhuist naar nieuwe locatie in 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:41

Ja het zal elkaar vanaf hier niet veel ontlopen :D
Zonder trailer zo'n 10 uur rijden als het mee zit..

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk


Getup

Berichten: 8216
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:01

Keet schreef:
Maar het terrein van Ermelo was compleet ongeschikt voor het evenement :) daar konden ze onmogelijk meer groeien :)



precies. Dus het is gewoon een grote verbetering ( denk ik :+ ) . En voor sommigen is het nu verder weg...anderen zijn er blij mee,maar dat ga je toch houden.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:13

palousa_boy schreef:
Ja het zal elkaar vanaf hier niet veel ontlopen :D
Zonder trailer zo'n 10 uur rijden als het mee zit..

Maar dit ligt vlak bij Schiphol, dan kun je vliegen :o

Sammyoo

Berichten: 4758
Geregistreerd: 31-12-05

Re: Horse Event verhuist naar nieuwe locatie in 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:24

Heel goed dat ze de locatie en het concept aanpassen. Hopelijk gelijk een beetje minder Voest en Lammert. We gaan in 2018 maar weer eens kijken.

asm_kayleigh
Berichten: 842
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: Horse Event verhuist naar nieuwe locatie in 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:41

Met de trein ben je er zo toch:P

Siggislief

Berichten: 13891
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Horse Event verhuist naar nieuwe locatie in 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:42

Ik ben er nog nooit geweest, maar dit zou echt een goed moment zijn. :)

Bram ✝12/08/'15

MoonWencke

Berichten: 5443
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:45

Ladybird schreef:
WAt ik vooral chill vind is dat het wel goed bereikbaar is met het ov. Van hoe ver ik ook komen moet :D
Dat was ook mijn eerste gedachte :). Ik weet weliswaar niet hoe goed Ermelo met het OV bereikbaar was, maar vast niet zo goed als deze nieuwe locatie. Ik denk dat dat veel meer mogelijkheden biedt, ook voor publiek dat voorheen niet kon (geen rijbewijs, geen auto, te jong, geen carpoolmogelijkheid, etc.).

.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Horse Event verhuist naar nieuwe locatie in 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 08:13

Leuk dat iedereen reageert hoe ver het voor je rijden is maar laten we wel wezen: Ermelo was gewoon geen doen. De files waren onmenselijk, de drukte was ongelooflijk. De rijen bij eetkraampjes niet normaal meer. En iid die regen was uiteindelijk de druppel.

Ik ga er niet meer heen. Maar wellicht als dit goed gaat bevallen is het wel leuk om te gaan. Maar wacht eerst even af.

<3 Fuut - v. Ivo (v. Samber) Mijn bonte clowntje! :+:
<3 Féline - v. Hero van de Langewiek Mijn zilveren boefje! :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 08:15

Grote stap, weer een verhuizing, maar met oog op de logistieke/verkeersproblemen en de modder inderdaad een heel goede, ook voor de optie tot groei, denk ik.

Wel wat verder weg voor zuid en oost, wat toch paardenprovincies zijn. Maar Deurne was ook redelijk afgelegen, Ermelo echt problematisch met de auto en de drukte... en de nieuwe plek is wel goed bereikbaar met auto en OV. Dat is heel wat waard. Ik ben er iig blij mee, het is voor mij nu dichter bij dan ooit geloof ik :P

Maaike_Indy

Berichten: 716
Geregistreerd: 25-03-11
Woonplaats: Roemenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 09:29

Nederlanders zijn gewoon erg verwend met zo'n klein landje. Veel is dichtbij. logistieke verbetering is dan denk ik meer waard dan dat de afstand wat langer is.

Spoiler:
Mijn wekelijkse boodschappen kosten mij al 3 kwartier enkele reis. Rugby wedstrijden van de kinderen Constanta 8 uur, Boekarest 6 uur, Timisoara, hele dag.

HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Re: Horse Event verhuist naar nieuwe locatie in 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 09:41

Klinkt leuk! Maar is voor mij dik 80km verder dan Ermelo.. Dik 200km nu..

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Re: Horse Event verhuist naar nieuwe locatie in 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 10:19

Jahaa, nu weten we hoe ver iedereen van de nieuwe accomodatie af woont. Top +:)+
Vind je het te ver, dan ga je gewoon niet. Ik denk dat voor het overgrote merendeel de reistijd van deur tot op het evenemententerrein en weer terug een stuk korter wordt, als je de file voor het parkeerterrein en de rijen voor de shuttle meetelt.

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

purny

Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:01

Siggislief schreef:
Ik ben er nog nooit geweest, maar dit zou echt een goed moment zijn. :)

Hier nog een. Ermelo was gewoon een roteind weg en dat met ov. Niet te doen.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

purny

Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:04

Bellatrix schreef:
Ermelo was 25 min....de nieuwe locatie is een uur en 15 min. Maar Deurne was ook 1.5 uur en dat heb ik ook gewoon elk jaar gereden..

Maar misschien voor volgend jaar leuk en handiger om een overnachting te boeken. En dan 2 dagen HE.

Paar daagjes Amsterdam erachteraan, helemaal leuk toch

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Wolken

Berichten: 765
Geregistreerd: 13-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:02

Mijn B&B ligt dan op 16km afstand dus ik verwacht nu dan wel een weekend vol met Bokkers :D .

Maar ik ben benieuwd, het terrein is iig groot genoeg om de komende jaren vooruit te kunnen en dan hoef ik niet net als afgelopen jaar 1,5 uur in de parkeerfile te staan.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 23:17

Heerlijk in de buurt, hopelijk word het niet nog meer een "penny" evenement..
Want vond het aardig die richting op gaan, ik mis clinics die dieper in gaan op informatie..
Zie graag minder trailer laden en minder eva en jesse etc etc, en in zijn geheel minder koterig.

Want ieder jaar is er niks vernieuwends, wat meer richting informatief zie ik liever.
Bv voer annalyses laten zien, meer dissecties van hoeven/benen etc.
Of bv uitleg over bitloze hoofdstellen/zadels etc..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Jolynne, JoyenUnory, OmgiliBot, Redford, Texas02 en 15 bezoekers