KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Nieuwsredactie

Berichten: 13855
Geregistreerd: 20-04-16

KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-17 15:35

KNHS
KNHS
Ingestuurd door bokker Ketaki


KNHS is met Rens Plandsoen, sinds 5 december 2016 algemeen directeur van de KNHS, in gesprek over haar positie. Reden hiervoor is een verschil van inzicht in de wijze waarop aan de organisatie leiding moet worden gegeven. Binnen de KNHS bestaat hierdoor geen draagvlak meer voor het door Rens Plandsoen gevoerde beleid.

KNHS heeft besloten dat Rens Plandsoen in afwachting van verdere besluitvorming geen werkzaamheden voor KNHS zal verrichten. Vooralsnog zullen Theo van der Meulen, financieel directeur, en Maarten van der Heijden, technisch directeur, de taken van de algemeen directeur waarnemen.

Het KNHS-bestuur is in overleg met Rens Plandsoen en beraadt zich over de te zetten vervolgstappen.

Contact met de Nieuwsredactie? Of een tip insturen? Stuur ons een PB! Taal/spellingsfout gevonden? Meld het hier. Feedback voor de NR? Die kun je hier kwijt.


hedwig1
Berichten: 120
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 15:56

Het verbaasde me al dat de KNHS iemand had benoemd die uit de online marketing wereld komt, en geen verdiensten heeft in de paardensport.

janouk
Blogger

Berichten: 17809
Geregistreerd: 18-04-06

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 15:58

Hoppa, kost weer een paar ton afkoopregeling.

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:48

yep, als een normale werknemer "Reden hiervoor is een verschil van inzicht" heeft krijgt ie fikse dauw / trap na..., >> opzouten..

Maar tja dit zijn heeeeel speciale mensen he :D :D

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.

BigOne
Berichten: 37974
Geregistreerd: 03-08-09

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 19:32

Kan zij ook niet helpen, had de KNHS maar voor betere opties moeten kiezen. Indien aanwezig.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

aadburg
Berichten: 624
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: Broekland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 21:59

Doodzonde, eindelijk een directeur die knopen durft door te hakken en flink de bezem door de organisatie wil halen. De KNHS is al jaren een sukkelend bedrijf dat steeds verder richting de afgrond gaat, haar streven was o.a. om de organisatie weer gezond te maken en dat betekend onder andere snijden in de hoge personeelskosten. Als ze werkelijk het veld moet ruimen krijgen we weer zo'n ja knikker die de boel nog verder in het honderd laat lopen...

aadburg
Berichten: 624
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: Broekland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 22:14

hedwig1 schreef:
Het verbaasde me al dat de KNHS iemand had benoemd die uit de online marketing wereld komt, en geen verdiensten heeft in de paardensport.

Dat is in deze functie ook niet noodzakelijk, het is overigens niet zo dat ze er geen affiniteit mee heeft maar dat terzijde.
Het heeft de laatste jaren juist ontbroken aan gezond zakelijk inzicht, als je de cijfers over de laatste 10 jaar doorkijkt springen de tranen in je ogen, daar hoef je echt geen verdiensten in de paardensport voor te hebben.

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:41

Blijkbaar heel confronterend voor de gevestigde orde een andere visie. Dat zou de KNHS toch wel aan t denken zetten....

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

fransje23

Berichten: 15297
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 01:50

Hoor van meerdere kanten mensen die wel goede ervaringen hebben met Rens. Denk dat het vooral de gevestigde orde binnen de KNHS is die bang is voor verandering of misschien bang hun baan te verliezen.

De frisse wind is echter wel nodig aangezien er, door de gevestigde orde geen nieuwe hoofdsponsor is gevonden. Ledenaantallen lopen ook fors terug en het federatiecentrum is schitterend maar ook een grote last.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

palousa_boy

Berichten: 10416
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 07:36

Er zijn idd een hoop dingen die anders kunnen daar en verder zijn het een hoop praatjes maar gebeurt er bar weinig.

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk

Relaxed

Berichten: 26401
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 15:13

aadburg schreef:
Doodzonde, eindelijk een directeur die knopen durft door te hakken en flink de bezem door de organisatie wil halen. De KNHS is al jaren een sukkelend bedrijf dat steeds verder richting de afgrond gaat, haar streven was o.a. om de organisatie weer gezond te maken en dat betekend onder andere snijden in de hoge personeelskosten. Als ze werkelijk het veld moet ruimen krijgen we weer zo'n ja knikker die de boel nog verder in het honderd laat lopen...


Idd, juist een frisse blik en echte ondernemerskennis.. Was zo goed en ook nodig. :j

Ze heeft gisteravond ook nog een erg treffende tweet geplaatst :+

aadburg
Berichten: 624
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: Broekland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:43

Die tweet was zeker raak en duidelijk!

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 23:14

Ben benieuwd of er nog een mail door KNHS wordt gestuurd over deze kwestie ipv mailingen om je bij verzekering X aan te melden.

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:14


KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

palousa_boy

Berichten: 10416
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:23

Die zag ik idd al op Facebook voorbij komen, toen stond de teller op 88, weet niet hoe het inmiddels is?

Wel goed dat er nu eens echt actie komt ipv dat iedereen wat roept maar er niets gebeurt, wat we wel vaker gezien hebben (waar de knhs ook een handje van heeft overigens)

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk

Anoniem

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:37

Hij staat nu op 360.

Maar wordt het bestuur van de KNHS niet gewoon gekozen door de leden?

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:45

Wat voor een grote wijzigingen afgezien van mevr. Plandsoen wegschoppen heeft de KNHS dit jaar voor elkaar gekregen zonder dat de leden (die alles bekostigen middels contributie) in verzet zijn gekomen?

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

Sjaco
Berichten: 372
Geregistreerd: 31-10-15

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:48

Kan iemand die betreffende tweet hier plaatsen?
Ik heb geen Twitter-account en hij wordt niet getoond bij Mijn KNHS (gek hè?)

En allemaal graag de petitie tekenen en delen in je vriendenkring.

koeke

Berichten: 866
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:48

PaysBas schreef:
Ter info:
‪Voor de meelezende stille Willy’s en Geen excuusjes - Truusjes: https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl
Bedankt voor het linkje!

Lees net in de PaardenSport dat die volgend jaar nog maar 2 keer verschijnt. Gaat de prijs van de startpas dan ook weer omlaag?

frankiej

Berichten: 4142
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:51

janouk schreef:
Hoppa, kost weer een paar ton afkoopregeling.

Idd, contributie weer een eind omhoog en we kunnen vrolijk weer verder met de grote peer uithangen en zakkenvullen. Opdoeken die hele handel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:55

Bij sommige ondertekenaars van de petitie vraag ik me wel af of er niet iemand enorm zit te trollen. :oo

Afbeelding

cobiie

Berichten: 7266
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:00

safina schreef:
Bij sommige ondertekenaars van de petitie vraag ik me wel af of er niet iemand enorm zit te trollen. :oo

[ Afbeelding ]

Je kan aangeven of je wilt dat je naam + woonplaats zichtbaar is voor anderen, wanneer je dit niet wilt zien anderen dus anoniem staan. ;)

[o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:05

cobiie schreef:
safina schreef:
Bij sommige ondertekenaars van de petitie vraag ik me wel af of er niet iemand enorm zit te trollen. :oo

[ Afbeelding ]

Je kan aangeven of je wilt dat je naam + woonplaats zichtbaar is voor anderen, wanneer je dit niet wilt zien anderen dus anoniem staan. ;)


Ja, dat snap ik ook wel, lieverd.

Maar ik denk dat jij niet helemaal begrijpt waar ik op doel. :D ;)

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:35

koeke schreef:
PaysBas schreef:
Ter info:
‪Voor de meelezende stille Willy’s en Geen excuusjes - Truusjes: https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl
Bedankt voor het linkje!

Lees net in de PaardenSport dat die volgend jaar nog maar 2 keer verschijnt. Gaat de prijs van de startpas dan ook weer omlaag?


Ook weer omlaag? Uhmm je bedoelt eerder zal deze weer stijgen?

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

palousa_boy

Berichten: 10416
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:46

Dat geeft hetzelfde idee als dat ik hier vanuit Frankrijk zou tekenen voor mijn gevoel en sta dus nog niet op de lijst, ookal ben ik het er wel mee eens.

Heb er zelf gewerkt en weet prima hoe het er daar gaat helaas. Op wat leuke collega's na ben ik dan ook blij dat ik er niets meer mee te maken heb.
Weet ook dat ze bokt bijhouden dus laat de details verder weg.

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Eefje_Sammy, Marrit13, Ubermetrics, xRooss en 22 bezoekers