Paardenmisbruiker in Hoorn op heterdaad betrapt *Update*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 08:36

safina schreef:
Jennyj01 schreef:
Tuurlijk ondervind een paard daar wel hinder van. Alleen al uit hygiënisch oogpunt. Wie weet wat voor vies leutertje hij heeft. Als het daar dan bij blijft. Het dier is gewend om rustig te slapen en dat het niet gestoord wordt in de nacht. En dan gaat zo’n stiekemerd dat een beetje rond sluipen. Zeker paarden die aan huis staan zijn erg gewend aan hun routines en gewoontes.


Heb je wel eens goed naar de leuter van een gemiddeld hengst gekeken? :')

En paarden zijn geen mensen. Ze slapen s nachts meer dan overdag, maar niet aan een stuk door zoals wij.

Neemt niet weg dat ik het ook afschuwelijk vind hoor. Maar ik vind je argumenten weinig hout snijden.


Een hengst is gemaakt om een merrie te dekken wanneer deze daar klaar voor is. En dat werkt prima. Want die dingen zijn in de natuur gewoon goed geregeld. Alleen wanneer soorten met elkaar paren die niet bij elkaar horen kun je problemen krijgen. Daar zijn legio gevallen van bekend. Ziektes die op deze manier van dier op mens zijn overgebracht.

Elisa2

Berichten: 37051
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 08:40

RoyceMack schreef:
wat een kansloos figuur.

ik snap niet dat een hond die iemand bijt (uit zelfverdediging) wordt afgemaakt, en dit soort kansloze figuren die absoluut geen normaal bestaan kunnen hebben in een samenleving, gewoon een 'foei' krijgen.
want zo zie ik het wel. Ik zou willen dat criminelen op dezelfde manier behandeld wordt als hun misdaad die ze begaan zijn. net zo vaak, als dat zij die misdaad hebben gepleegd. kIjken hoe fantastisch hij het nog vindt. En daarna mag ie 'genderneutraal' gemaakt worden. kan die zich ook niet meer vergissen mocht ie weer in de maatschappij losgelaten worden.


Mee eens, en om nog een stapje verder te gaan..ik heb er totaal geen problemen mee als mannen met dit soort zieke seksuele voorkeuren {net als kindermisbruikers e.d.} gecastreerd worden zodat ze zich ook niet meer voort kunnen planten. Ten eerste haal je dan de invloed van de hormonen weg die het zieke gedrag stimuleren en ten tweede..fok je "slechte" karakters uit de mensheid. Lijkt me ook geen overbodige luxe..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 08:59

Jennyj01 schreef:
Een hengst is gemaakt om een merrie te dekken wanneer deze daar klaar voor is. En dat werkt prima. Want die dingen zijn in de natuur gewoon goed geregeld. Alleen wanneer soorten met elkaar paren die niet bij elkaar horen kun je problemen krijgen. Daar zijn legio gevallen van bekend. Ziektes die op deze manier van dier op mens zijn overgebracht.


Dus als ik het goed begrijp denk jij dat het geslachtsdeel van een hengst schoner is als hij dekt dan die van een mens, want dat heeft de natuur zo geregeld? Ik kan je niet helemaal volgen geloof ik....

Welke ziekte is dan van dier op mens overgebracht door seksueel contact? Noem eens een paar voorbeelden? Ben ik best benieuwd naar. En welke ziekte kunnen paarden dan bij zich dragen en op een mens overbrengen? Overigens zou het in dat geval vooral heel vervelend voor de dader zijn, niet voor het paard in kwestie, denk je niet?

Ik vind het ook verschrikkelijk, simpelweg omdat ik ervan walg en ik vind dat je met je poten van dieren af moet blijven. Die zijn niet op deze wereld om je seksuele lusten op bot te vieren. Maar om nou te komen met dingen over een zielig paard dat werd gewekt in zijn slaap en dat die man z'n tampeloeris misschien wel niet gewassen had vind ik echt een beetje lachwekkend. Sorry.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 09:06

https://www.dierenarts.nl/zoonosen/

En zo zijn er nog wel wat voorbeelden te vinden van ziektes. Onder andere het Zika virus wordt van dier op mens over gedragen.

En jij kunt mijn post lachwekkend vinden. Dat mag. Maar dat jij niet weet dat ziektes op deze manier overdraagbaar zijn vind ik dan weer wat sneu. Niet eens lachwekkend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 09:54

Jennyj01 schreef:
https://www.dierenarts.nl/zoonosen/

En zo zijn er nog wel wat voorbeelden te vinden van ziektes. Onder andere het Zika virus wordt van dier op mens over gedragen.

En jij kunt mijn post lachwekkend vinden. Dat mag. Maar dat jij niet weet dat ziektes op deze manier overdraagbaar zijn vind ik dan weer wat sneu. Niet eens lachwekkend.


Krijg je Zika van seks met een dier dan? Met een mug? :')

Zoonosen zijn heel vervelend en niet lachwekkend. Wat ik lachwekkend vind is je betoog over dat het paard er last van gehad moet hebben omdat het in z'n slaap gewekt werd en dat die man misschien wel een niet al te hygiënisch geslachtsdeel in dat paard heeft gestopt. Dat lijkt me onzin.

En zoonosen zijn ziekten zijn die van dier op mens worden overgedragen. En dan snap ik al helemaal niet meer waar je heen wilt met je verhaal. Je zei dat het paard er last van gehad moet hebben. Maar als er al sprake is van een verhoogd risico op het oplopen van een zoonose als iemand seksueel contact heeft met een paard (welke zoonose dan?), dan loopt de dader vooral risico en niet het paard.

Het zou wat anders zijn als paarden SOA's op kunnen lopen door mensen. Omgekeerd dus. Als dat een mogelijkheid is, zou ik je argument nog wel enigszins snappen, al zou ik dat wel erg vergezocht vinden. Ik heb namelijk nog niet eerder gehoord van paarden die sifilis, chlamydia, HIV, gonorroe, herpes genitalis of wat dan ook hebben opgelopen door seksueel contact met een mens.

pien_2010

Berichten: 43139
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:10


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:28

safina schreef:
Jennyj01 schreef:
Tuurlijk ondervind een paard daar wel hinder van. Alleen al uit hygiënisch oogpunt. Wie weet wat voor vies leutertje hij heeft. Als het daar dan bij blijft. Het dier is gewend om rustig te slapen en dat het niet gestoord wordt in de nacht. En dan gaat zo’n stiekemerd dat een beetje rond sluipen. Zeker paarden die aan huis staan zijn erg gewend aan hun routines en gewoontes.


Heb je wel eens goed naar de leuter van een gemiddeld hengst gekeken? :')

En paarden zijn geen mensen. Ze slapen s nachts meer dan overdag, maar niet aan een stuk door zoals wij.

Neemt niet weg dat ik het ook afschuwelijk vind hoor. Maar ik vind je argumenten weinig hout snijden.

Haar argumenten hoeven ook geen hout te snijden, hij hoort z'n pielemuisje in z'n broek te houden. Geen ziektes kunnen geven aan een dier is net zo min een houtsnijdend argument, een non argument, geen argument, doet totaal niet ter zake.

Als het mijn paard was, dan had hij z'n slurfje daar uit kunnen trekken waar de zon niet schijnt. Vieze smeerlap, steek 'm tussen de deur, in een stoof of koop een ne*kpop.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:00

@safina. Mijn jonge hond (reu) is recent gedekt door een onopgevoede oversekste reu van een ander. Door de bacteriën van het vieze pikkkie van deze hond heeft hij een nare darmontsteking met de nodige gevolgen opgelopen.
Dit kan bij een paard net zo goed gebeuren. Dus in mijn ogen is het allemaal niet zo onschuldig voor het paard.
Maar ik zou zeggen lach het allemaal weg. Vind mij maar een overdreven ouwe zeur. Heb het laatste woord. Wat jij wil als jij er blij van wordt. Mij maakt het niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:24

Quellian schreef:
Haar argumenten hoeven ook geen hout te snijden, hij hoort z'n pielemuisje in z'n broek te houden. Geen ziektes kunnen geven aan een dier is net zo min een houtsnijdend argument, een non argument, geen argument, doet totaal niet ter zake.


Helemaal mee eens. Da's ook precies wat ik wil zeggen: laat al die kulpraat over vieze piemels en verstoorde nachtrust in vredesnaam achterwege. Iemand hoort z'n seksuele lusten niet bot te vieren op een dier. Daar zijn dieren niet voor. Klaar.

En Jenny: sterkte met je hond.