Doorgeefstokje van de maand augustus: bettyvn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Doorgeefstokje van de maand augustus: bettyvn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-17 12:40

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding

Vanaf nu kunnen jullie voortaan elke 1e en 20e van de maand het doorgeefstokje lezen, wat betekend dat er dubbel zoveel Bokkers aan de beurt komen! Afgelopen keer gaf Floortje2002 het stokje door aan bettyvn. Ben jij benieuwd wat haar eerste bericht was, of wat haar ergste pennyacties waren? Lees dan vooral verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Uhm even zoeken... 26-09-13 heb ik mij geregistreerd. Toen werd ik toch wel een serieus paardenmeisje (i.p.v. extreem pennymeisje) en daar hoorde een bokt.nl account bij.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Haha zeer beschamend toen Hyves nog net kon...
Citaat:
Aaah mees *\o/* de eerste keer dat ik hem zag was op Hyves nog haha toen had je hem nog maar net
Toen al zo'n band echt knap hij is ook echt een alleskunner echt een leukie
Ook leuk om hier ook weer van hem te lezen (of is het een zij...?)
Echt super veel succes in 2014 ik hoop snel meer te lezen!

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Afgezien van de spellingsfouten? Die ik overigens nog steeds maak... mwah 5 ofzo denk ik...
Afbeelding

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk dat ik een vrij anoniem bestaan heb op bokt, maar heb ooit een topic geplaatst van een fotoshoot op het strand, waarbij m’n moeder besloot de shetlander los te laten *D

Of van mijn jonge paard Karel...

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Voornamelijk ontspanning en informatief. Ik ben erg kieskeurig en als ik iets koop moet ik voor mezelf echt een goed onderbouwde mening hebben waarom ik dat dan zou moeten kopen. Bokt is de plek voor recensies.
En natuurlijk doodleuk paardjes kijken :o

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Penny gedachten? die heb ik nog steeds *D Nog steeds wil ik ver komen in de sport en een magische band met mijn paard hebben. Vroeger toen we allemaal bitloos en zonder zadel met pony's door de polder galoppeerden, en de pony's waren echt niet altijd braaf. En als ze dan echt niet braaf waren, dan deden we ze een slof om en die trokken we aan als ze te hard gingen... tja nu denk je dan dat was eigenlijk wel heel zielig, maar goed de pony doet het nog steeds. penny gedachtes van 'ik wil graag iedere zaterdag alle pony's op de manege poetsen ook al zijn ze schoon' heb ik nooit zo gehad, maar onverantwoordelijk ben ik zeker wel geweest.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Een heel stuk onafhankelijker, eigen auto eigen trailer zodat ik dan eindelijk ook eens serieus wedstrijden kan gaan rijden. En de volledige kosten over mijn paarden kunnen dragen, wat als fulltime studente gewoon moeilijk is.

8. wat zijn je toekomstdromen op het gebied van paarden?
Een eeuwig penny meisje zijn, met een serieus sport randje. wat ik hier boven al schreef is dat ik graag onafhankelijk wil worden om wedstrijden te rijden, maar ook veel kennis op doen door clinic’s. Afgelopen schooljaar kreeg ik de kans om 2 maanden intern stage te lopen bij Reinie Tewis in Drenthe (ik woon bijna in zeeland :Y) ), en via studievereniging HAS Hippique krijg je ook mooie kansen om achter de schermen mee te werken aan evenementen als de KWPN stallion show (waardoor ik afgelopen februari een nachtje op de hengsten heb mogen passen <3 ) en indoor Brabant, waar ik op de stand van Vivary Zadels heb gestaan. Dat zijn gewoon kei gave ervaringen, waarvan ik hoop er nog veel meer op te kunnen doen.
Maar bovenal genieten van mijn prachtige kudde. Ik hoop mijn oudje Lucky nog lang bij me te houden, en met m’n jonge paard Karel nog een hoop van de wereld te zien!

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Gast3289 omdat zij de enige bokker is die ik daadwerkelijk via bokt heb ontmoet.

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
of ze als het allemaal mee zou zitten ze weer een paard zou willen…?

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: bettyvn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:56

Leuk interview! :D

Anoniem

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: bettyvn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:23

Oh god ja dat met die shetlander :') zie het nog zo gebeuren :')

En potdikkie ja dat zijn leuke kansen die je zo via school bij elkaar verdient! (Krijgen vind ik een stom woord, je werkt er hard genoeg voor)

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: bettyvn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:50

je bent niet de enige die vaak spellingsfouten maakt ik ben er ook schuldig van moet me ouders mijn werkstukken altijd laten nalezen :o hihi

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: bettyvn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 23:10

Ik ben nu wel benieuwd na het topic met de loslopende Shetlander :o

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 00:46

Mjetterd schreef:
Ik ben nu wel benieuwd na het topic met de loslopende Shetlander :o

Hij staat in mn bio, maar mn fotos doen het niet meer, ik kan je evt een linkje pb'en naar mn facebook album..

Floortje2002

Berichten: 486
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Hier

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: bettyvn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:49

Leuk Betty!