Sterk Grand Prix U25 debuut voor Lisanne Zoutendijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Sterk Grand Prix U25 debuut voor Lisanne Zoutendijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 16:36

Dressuurstal Van Balen
Dressuur


In Nieuw & St Joosland won Lisanne Zoutendijk zondagmorgen de gecombineerde Grand Prix/Grand Prix U25 rubriek. Een knappe prestatie: dit was haar Grand Prix U25 debuut. Met Kostendrukkers Watteau, die vorige week onder gelegenheidsruiter Doron Kuipers schitterde op Outdoor Gelderland, zette Lisanne een score van 67,15% neer. Ze vertelt: "Het is voor mij een kwestie van ervaring opdoen in zo'n proef. Ik vond het nog lastig genoeg allemaal. De oefeningen volgen elkaar ook zo snel op! Woensdag starten we in Rucphen, een verdere planning heb ik nog niet gemaakt."
Met Kostendrukkers Ringo Star reed Lisanne een score van bijna 72% in de Inter I dit weekend in De Kroo, goed voor een tweede plaats.

Ook de zusjes Chantal en Jessica Nijpjes waren goed op dreef in Nieuw & St Joosland. Chantal Nijpjes en Checavara N wonnen met 71,5% de Prix St George. Jessica Nijpjes en Balorig Z werden tweede in deze rubriek met ruim 68%. Ook bij de 4- en 5-jarigen Subli Cup en in de Lichte Tour kür zaten Chantal en Jessica vol in de prijzen.