[VIDEO]Maikel van der Vleuten derde in Grote Prijs Madrid

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

[VIDEO]Maikel van der Vleuten derde in Grote Prijs Madrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-17 08:35

knhs
Springen

Afbeelding
Maikel van der Vleuten en Verdi Foto: Arnd Bronkhorst/FEI

Maikel van der Vleuten is met VDL Groep Verdi TN N.O.P. op een lucratieve derde plaats geëindigd in de Grand Prix van Madrid. De wedstrijd was onderdeel van de Longines Global Champions Tour.

Vijf combinaties wisten zich in de Spaanse hoofdstad te plaatsen voor de barrage. Vier van hen bleven daarbij andermaal foutloos en snel. De snelste was Gazelle, het paard van de Amerikaan Kent Farrington. Op enkele tienden van een seconde afstand werd Duitser Marcus Ehning tweede. Maikel van der Vleuten was op zijn beurt een fractie langzamer dan Ehning.
Door zijn goede prestatie vandaag, en in de eerdere wedstrijden van de Global Champions Tour, staat Van der Vleuten nu op een tweede plaats in de rangschikking van deze top competitie. Aan de leiding gaat nog steeds de Italiaan Lorenzo de Luca. Harrie Smolders wist vandaag geen topklassering te halen, maar verdiende nog wel de nodige punten en staat nu op de derde plaats in het klassement. Madrid was de vierde van de in totaal 15 wedstrijden uit de Longines Global Champions Tour.
Van der Vleuten vertelt na afloop: “Ik ben zeer tevreden over hoe mijn paarden de laatste tijd springen. We hebben een aantal zeer fijne paarden op stal, waardoor ik ook mooi kan afwisselen en alle paarden gericht in kan zetten. Hopelijk kunnen we deze vorm vasthouden. Vandaag liep het ook echt goed, in de laatste lijn heb ik denk ik iets tijd verloren, maar ik ben heel blij met de manier waarop mijn paard Verdi sprong.”

Klik hier voor alle uitslagen van de Global Champions Tour in Madrid.

Klik op onderstaande afbeelding voor een video:
Laatst bijgewerkt door aniek1985 op 22-05-17 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Video toegevoegd

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daliance, ingetje3012, Mariska_vD, nikkel, Pferdchen, Selina en 26 bezoekers