Patrick van der Meer: "De appel valt niet ver..."

Moderators: Firelight, xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Patrick van der Meer: "De appel valt niet ver..."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-17 07:34 Tip de Nieuwsredactie

Horses / KWPN / Facebook
Dressuur

Afbeelding

"De appel valt niet ver...", schrijft Patrick van der Meer op Facebook over de merrie Gold Apple (Totilas x Partout). De Totilas-dochter Gold Apple kreeg bij de IBOP in Barsingerhorn gisteren de hoogste punten in de dressuurrichting. De merrie kwam uit op 84 punten dankzij onder andere de negens voor de galop en de houding en balans. Ook kreeg ze een 8,5 voor de draf. Dirk Reijne vertelt over haar: "Deze merrie heeft zeer veel gedragenheid en kracht vanuit het achterbeen, met name in draf en galop zie je dat terug. De stap was soms wat kort/lang, waardoor ze hiervoor een 7,5 kreeg, maar het is een compleet dressuurpaard, royaal en met veel front. De opvallende gedragenheid en enorme kracht vanuit het achterbeen laten zien dat ze veel aanbiedt voor het hogere werk."

Patrick van der Meer stelde de merrie voor. "Ik rijd haar pas een maand en we gaan de verdere plannen nog even bekijken", vertelt de ruiter aan Horses. "Gold Apple is een heel fijn paard om mee te werken en ik vond het leuk om te doen. De IBOP was de hoofdreden dat ze bij mij op stal kwam en we hebben eigenlijk nog geen verdere plannen. Ze is makkelijk, niet kijkerig en super bewerkbaar."

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 19:18

Ik ben benieuwd. Hopelijk gaan wij nog veel horen van dit mooie appeltje :-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie