Politieagente aangevallen na val van paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:10

Jillsil schreef:
Stel het uitvoeren van de politie actie is niet volgens het boekje verlopen en stel dat de charge niet goed is aangekondigd welk recht heb je dan om iemand tegen zijn hoofd te schoppen???

Die zelfde agent(e) komt misschien wel naar een noodoproep om jou, jouw kind of andere dierbare te redden


Maar er is hier toch niemand die dat goed praat? Niet een mens met een normaal werkende bovenkamer doet dat of vind dat normaal. Net als het frontaal aanrijden van achteren niet normaal is. Al zijn daar de meningen weer over verdeeld. Maar dit had echt heel anders kunnen aflopen en daar wordt maar even aan voorbij gegaan. Want alles is volgens protocol verlopen. En die goedpraterij gaat er bij mij even goed niet in.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!


MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:14

Jennyj01 schreef:
Jillsil schreef:
Stel het uitvoeren van de politie actie is niet volgens het boekje verlopen en stel dat de charge niet goed is aangekondigd welk recht heb je dan om iemand tegen zijn hoofd te schoppen???

Die zelfde agent(e) komt misschien wel naar een noodoproep om jou, jouw kind of andere dierbare te redden


Maar er is hier toch niemand die dat goed praat? Niet een mens met een normaal werkende bovenkamer doet dat of vind dat normaal. Net als het frontaal aanrijden van achteren niet normaal is. Al zijn daar de meningen weer over verdeeld. Maar dit had echt heel anders kunnen aflopen en daar wordt maar even aan voorbij gegaan. Want alles is volgens protocol verlopen. En die goedpraterij gaat er bij mij even goed niet in.

Je moet je afvragen waar het mis gaat, ook al zou het niet perfect volgens protocol zijn verlopen.
De politie is daar niet aanwezig omdat het altijd zo gezellig is na een voetbal wedstrijd en een stadion wordt niet ontruimt omdat er iemand met een kopje thee gemorst heeft.

Als je dan commentaar geeft begin dan wel bij de oorzaak en dat is altijd nog dat stelletje malloten wat het moet verzieken, elk weekend opnieuw!!

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Politieagente aangevallen na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:20

Het kan zeker ook goed gaan hoor :+ Ik heb ooit gehad bij een bekerwedstrijd van PSV dat er supporters van de tegenpartij keihard in het PSV vak begonnen te juichen, die hebben geen klap gehad en zijn niet aangevallen hoor. Zelfs niet eens woordenwisseling :D

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:23

Jennyj01 schreef:
Jillsil schreef:
Stel het uitvoeren van de politie actie is niet volgens het boekje verlopen en stel dat de charge niet goed is aangekondigd welk recht heb je dan om iemand tegen zijn hoofd te schoppen???

Die zelfde agent(e) komt misschien wel naar een noodoproep om jou, jouw kind of andere dierbare te redden


Maar er is hier toch niemand die dat goed praat? Niet een mens met een normaal werkende bovenkamer doet dat of vind dat normaal. Net als het frontaal aanrijden van achteren niet normaal is. Al zijn daar de meningen weer over verdeeld. Maar dit had echt heel anders kunnen aflopen en daar wordt maar even aan voorbij gegaan. Want alles is volgens protocol verlopen. En die goedpraterij gaat er bij mij even goed niet in.


Men wil nu het balletje verplaatsen naar de politie omdat de politie + stadion speaker niet goed gehandeld zouden hebben. Hierdoor liepen de "emoties" zo hoog op dat de "supporters" iemand tegen het hoofd moesten trappen.

Die goedpraterij gaat er bij mij dus ook totaal niet in

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Politieagente aangevallen na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:24

Net zoals een onschuldige politieagent getrapt wordt werd ook een onschuldige supporter omver gebeukt door een paard. ;)

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:26

sureido schreef:
Net zoals een onschuldige politieagent getrapt wordt werd ook een onschuldige supporter omver gebeukt door een paard. ;)

Waarom loop je daar dan......
En kom op he, die agent stuurt niet bewust op iemand in, iemand tegen het hoofd trappen gaat niet perongeluk.
Daar zit een heel groot verschil in, als je dat niet snapt 8)7

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:28

sureido schreef:
Net zoals een onschuldige politieagent getrapt wordt werd ook een onschuldige supporter omver gebeukt door een paard. ;)


En dat geeft je dan het recht om iemand anders tegen het hoofd te schoppen?

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Politieagente aangevallen na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:42

Waarom je daar loopt? Om naar huis te gaan misschien haha

Ho ho volgens mij begrijpen jullie het helemaal fout, ik zeg alleen dat er bij allebei onschuldige zijn betrokken. Ik snap echt wel dat het een ander is dan het ander hoor.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Re: Politieagente aangevallen na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:48

Uh ja je wandelt zomaar tussen een charge door, dan moet je wel echt met oor en oogkleppen oplopen als je daar perongeluk terecht komt. Hij stond midden in een rennende massa op zijn mobieltje te kijken

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Politieagente aangevallen na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 13:55

Ja, ik heb het filmpje vaker gezien, De groep mensen trokken in een keer uit elkaar en daartussen door kwamen opeens de paarden aangestormd, dan snap ik wel dat hij dat niet door kon hebben, omdat hij bezig was met andere dingen zoals op zijn telefoon zitten en met zijn rug er naar toe stond. Ik heb het filmpje ook een aantal keer kritisch bekeken hoor.

Al 10 keer gezegd in dit topic dat ik pro politie ben en dat ik geweld tegen politie zeer betreur, maar ik heb ook medelijden met de man die omver gebeukt werd door het paard.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Re: Politieagente aangevallen na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 14:08

ja heel vervelend maar ook niet zo slim. En niet te vergelijken met wat de politie agente overkomt

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41556
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:21

sureido schreef:
Ja, ik heb het filmpje vaker gezien, De groep mensen trokken in een keer uit elkaar en daartussen door kwamen opeens de paarden aangestormd, dan snap ik wel dat hij dat niet door kon hebben, omdat hij bezig was met andere dingen zoals op zijn telefoon zitten en met zijn rug er naar toe stond. Ik heb het filmpje ook een aantal keer kritisch bekeken hoor.

Al 10 keer gezegd in dit topic dat ik pro politie ben en dat ik geweld tegen politie zeer betreur, maar ik heb ook medelijden met de man die omver gebeukt werd door het paard.
Dan ben je wel heel doof geweest, een charge wordt meerdere keren aangekondigd, als je dan in de buurt van rellen niet staat op te letten dan kun je een keer pech hebben ja.

Heb met de meneer derhalve niet echt medelijden.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:30

sureido schreef:
Net zoals een onschuldige politieagent getrapt wordt werd ook een onschuldige supporter omver gebeukt door een paard. ;)

Maar ben je nog onschuldig wanneer je een directe order van de politie negeert?

Schoentje, kerstmuts en [o]

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Politieagente aangevallen na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 17:00

Ik vind het zo raar, als ik dat filmpje zie hoor ik geen geroep van de politie en zie ik een rij mensen van 5 dik die uit een gaan en dan pas komt die man die met zijn rug er naar toe staat. Ik ben ook doof trouwens wanneer ik geconcentreerd aan het appen ben :)

Maar volgens mij zien jullie een heel ander filmpje.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 17:10

sureido schreef:
Ik vind het zo raar, als ik dat filmpje zie hoor ik geen geroep van de politie en zie ik een rij mensen van 5 dik die uit een gaan en dan pas komt die man die met zijn rug er naar toe staat. Ik ben ook doof trouwens wanneer ik geconcentreerd aan het appen ben :)

Maar volgens mij zien jullie een heel ander filmpje.

Ja die politie komt ineens uit de lucht vallen, die hele groep stuift weg en die man heeft niks in de gaten want er was daar verder niks te horen behalve de vogeltjes in het park.
Jeetje werkelijk ik snap niet dat men hier geen situatieschets van kan maken.
Je staat hier niet op de hei.

Als je op de snelweg gaat staan om 13.00 smiddags zal het ook rustig zijn maar moet je ook niet raar staan te kijken dat er ineens een auto langs raast. Je bent je toch bewust van je omgeving

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:39

funnyhorses schreef:
Ik roep al jaren kappen met publiek toelaten bij voetbalwedstrijden!
Het is toch te idioot voor woorden dat halve steden worden afgebroken, mensen en dieren worden mishandeld voor een wedstrijdje voetbal! |o
De oplossing is zoooo simpel maar helaas heeft geld ipv verstand weer voorrang!

Die de agente zo deden schoppen mogen van mij in een cel wegrotten!!!
Opzouten met al dat krapuul wat zich onmenselijk gedraagt.
Ik word hier zo pissig van -:(-

En ik word pissig van dit soort reacties. Weet je hoeveel publiek er wekelijks op alle wedstrijden af komt en hoe relatief weinig er gebeurt? Op een gemiddeld feest of festival worden doorgaans meer mensen opgepakt dan bij een gemiddelde wedstrijd. Helaas blijf je mensen houden die zonder kennis maar wat roepen. Gelukkig hebben die niet de macht om ons ons spelletje af te pakken.

En de mensen die zich wel misdragen mogen idd hard aangepakt worden. Die verkloten het voor mensen zoals ik die wel zonder gezeik voetbal in het stadion willen kijken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Blue_flower, Brandje_04, CaroR, Connaisseur, Damon26, Duran123, esje01, Lisa_22, michaz81, nafkedemi, Serena_Milco, Stelvio, Talindos en 73 bezoekers