[FOTO]Fantastisch vaarwel voor Valegro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:59

Swah schreef:
petraaken schreef:
Ik kom om hengsten te zien op zo'n show en niet een stel dansers en als ik heb gezien wat ik wil zien en de rest wordt langdradig en vervelend dan gaan wij naar huis. Zeker niet als je al van s'morgens vroeg weg bent en meer dan 3 uur moet rijden in het donker. Ik ben geen 21 meer en mijn vader is nog eens een flink stuk ouder en wij willen heelhuids thuiskomen. Is dat respectloos als wij aan onze eigen veiligheid denken?

Dat ja.

Bovendien heb ik hem een half uur zien losrijden op 2 mtr afstand.En ben bij hem in de stal geweest. Veel interessanter! Heb geen behoefte aan een stel dansers.

Je planning zo laten uitlopen is pas respectloos, al helemaal voor de deelnemers!


Amen!

Kabayo

Berichten: 13972
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTO]Fantastisch vaarwel voor Valegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:09

Ik snap nier dat mensen voor alles amen typen, we zijn toch geen kerk :+

Ik ben niet bij het losrijden geweest, dat kan ik op elke wedstrijd gratis bekijken. Maar het zal zeker interessant zijn geweest.

Ik vind gewoon erg en echt erg onterecht dat we zeiken op de organisatie. Als je niet weet hoe moeilijk het is om mensen tevreden te houden en het precies zo te plannen zodat het Pietje precies loopt... Kan je je beter stil houden. Die mensen doen zo verschrikkelijk hun best en nog zeuren. Stuur dan een klachtenbrief naar het kwpn. En als je liever valegro via YouTube wilt kijken zodat je niet door het donker hoeft te rijden blijf je toch lekker thuis?!?

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:16

@ kabayo: als organisator weet je wel dat de meeste toeschouwers die naar een dergelijke show komen veel liever Valegro zien lopen + genieten van een masterclass van Carl Hester dan dat ze naar dansers etc kijken. Als je dansers etc wil zien, ga je naar een andere plek.

Charlotte en Valegro laten rijden in combinatie met een masterclass van Carl = een hele succesvolle avond. Ik blijf het vreemd vinden dat ze net dat interessante deel hebben ingekort.

Kabayo

Berichten: 13972
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:19

Riel schreef:
@ kabayo: als organisator weet je wel dat de meeste toeschouwers die naar een dergelijke show komen veel liever Valegro zien lopen + genieten van een masterclass van Carl Hester dan dat ze naar dansers etc kijken. Als je dansers etc wil zien, ga je naar een andere plek.

Charlotte en Valegro laten rijden in combinatie met een masterclass van Carl = een hele succesvolle avond. Ik blijf het vreemd vinden dat ze net dat interessante deel hebben ingekort.

Daar weer ik persoonlijk niks van af waarom ze dat gedaan hebben.

Ik ben het compleet met je eens hoor! De dansers vond ik persoonlijk ook niet echt , maar dat zal wel met het "verhaal " te maken hebben met wat die man vertelde. Die had t over : Become a dancer. Dus toepasselijk is het dan weer wel, maar wel uitermate saai.

Ik wist trouwens niks van de masterclass af? Was die er? Heb ik iets gemist? :')

xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:24


Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO]Fantastisch vaarwel voor Valegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:46

Carl Hester meldde dat het oorspronkelijke plan een Masterclass was, maar dat het nu al zo laat was en alles zo lang had geduurd (ik denk dat Charlotte er al heul lang op zat...), dat ze dat maar niet meer deden. Dus daarom wel jammer. En ook enigszins respectloos naar paard, ruiter en trainer/eigenaar... die laat je uit de UK komen, dan gun je ze toch ook een substantieel deel van het programma!

Kabayo

Berichten: 13972
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:50

Kendra schreef:
Carl Hester meldde dat het oorspronkelijke plan een Masterclass was, maar dat het nu al zo laat was en alles zo lang had geduurd (ik denk dat Charlotte er al heul lang op zat...), dat ze dat maar niet meer deden. Dus daarom wel jammer. En ook enigszins respectloos naar paard, ruiter en trainer/eigenaar... die laat je uit de UK komen, dan gun je ze toch ook een substantieel deel van het programma!

Ah vandaar! Dat had ik gemist. Ik weet nier precies wat een masterclass inhoudt? Het is inderdaad niet geheel netjes van ze. Maar hier wist ik niet van af, sorry. Respectloos.. Nahja dat vind ik opzich niet. Wel teleurstellend. Niet alles is direct respectloos

Maar alsnog heb ik genoten en dat veranderd niet :)