De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:31

Wij zijn vrijdagavond geweest en hebben het vanmiddag op tv gekeken en zijn het erover eens dat het 'live' vele malen mooier is dan als je het op tv kijkt.

Sanguine

Berichten: 279
Geregistreerd: 30-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:07

roxiie schreef:
Sanguine schreef:
Wat een gezeur over dat het niet goed was. :O Dan ga je er toch niet heen? Al die mensen doen enorm hun best. Gelukkig kregen alle acts een daverend applaus. Ik heb m'n ogen uit gekeken, en echt genoten. Diepe buiging voor alle mensen die hier aan hebben meegewerkt. _/-\o_


Als ik had geweten dat ik "dit" voor mijn geld had gekregen, dan was ik ook zeer zeker niet gegaan ;)
Beetje idiote insteek dat je ergens alleen maar heen mag gaan als je er 100% enthousiat weg komt, alsof jou naderhand nooit iets tegen valt. :(:)

Dat is niet wat ik zei.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:27

Je zegt 'dan ga je er toch niet heen'. Maar je weet pas hoe je het vindt nadat je geweest bent. :D

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:36

Zijn er verder geen mensen geweest die foto's hebben gemaakt?

Kabayo

Berichten: 13943
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:48

Janine1990 schreef:
Zijn er verder geen mensen geweest die foto's hebben gemaakt?

Op facebook, zeelen and damhof photography

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:57

Kabayo schreef:
Janine1990 schreef:
Zijn er verder geen mensen geweest die foto's hebben gemaakt?

Op facebook, zeelen and damhof photography


Geweldig, dankjewel!

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Re: De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:39

Ik was er, en ik vond het fantastisch ♡


Echt, super goede acts. En het gezeur over diervriendelijkheid kan ik niet zo goed tegen. Stop je paard dan maar in een glazen kamer... sjongejonge.

supertammy

Berichten: 2231
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:19

Ik heb het op tv gevolgd en ik vond het een fantastische show! Goed georganiseerd, alles liep soepel in elkaar door. Tussen de acts door bleef de muziek nog spelen. Op tv werden mooie beelden uitgezonden (al hadden ze bij de kür van Elias wel maar paard en minder orkest mogen laten zien).
:D Ik heb er van genoten!

Kabayo

Berichten: 13943
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:25

Als iemand weet wie nog meer fotos heeft gemaakt hoor ik het graag ! Een slanke blonde vrouw heeft een foto gemaakt toen ik met een hengst stond te wachten in de stallen , zou deze graag willen hebben!

(Overige fotos , zie ook k.arin s.evink , r.emco v.eurink, nordwin college team paard (alleen vrijdag volgens mij) kan zijn dat ze er nog niet opstaan.

ChiChi
Berichten: 293
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:07

Wij gaan niet meer, als vaste bezoekers van de hengstenkeuring. We hebben het vorig jaar nog 1x geprobeerd omdat iedereen zo enthousiat was over de show van het jubileum. Sindsdien is het volgens mij zo belachelijk duur geworden.
Vorig jaar was het echt verschrikkelijk! Zoals hierboven al staat: muziek met een lege piste. Daar hebben ze wel wat mee gedaan, zo te lezen.

Vroegah ;) kon je met je kaartje va de vrijdag gewoon blijven.
Helaas verkoopt het bijna uit (iig de vrijdag), dus de prijzen zullen ze niet meer aanpassen denk ik.

Wij gaan lekker met zijn 4en uiteten en kijken de showavond wel terug op TV.

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:44

Kabayo schreef:
Als iemand weet wie nog meer fotos heeft gemaakt hoor ik het graag ! Een slanke blonde vrouw heeft een foto gemaakt toen ik met een hengst stond te wachten in de stallen , zou deze graag willen hebben!

(Overige fotos , zie ook k.arin s.evink , r.emco v.eurink, nordwin college team paard (alleen vrijdag volgens mij) kan zijn dat ze er nog niet opstaan.


Heb jij het al gevonden?

Kabayo

Berichten: 13943
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:49

Janine1990 schreef:
Kabayo schreef:
Als iemand weet wie nog meer fotos heeft gemaakt hoor ik het graag ! Een slanke blonde vrouw heeft een foto gemaakt toen ik met een hengst stond te wachten in de stallen , zou deze graag willen hebben!

(Overige fotos , zie ook k.arin s.evink , r.emco v.eurink, nordwin college team paard (alleen vrijdag volgens mij) kan zijn dat ze er nog niet opstaan.


Heb jij het al gevonden?

Helaas :(

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:54

Balen Kabayo...

Op een van de avonden (volgens mij donderdagavond) stond er ook een man bij het losrijden te fotograferen. Met grijs haar... Middelbare leeftijd, geen bleke huid, wel blank. Rond de 1.80m, normaal postuur. Als iemand weet wie bij deze beschrijving hoort, hoor ik het graag! Die man heeft o.a. foto's van mijn make up gemaakt, of hij ging met de lens bij mij langs :') Maar ik gok dat hij ook een aantal paarden op de foto heeft gezet.

Kabayo

Berichten: 13943
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:59

Janine1990 schreef:
Balen Kabayo...

Op een van de avonden (volgens mij donderdagavond) stond er ook een man bij het losrijden te fotograferen. Met grijs haar... Middelbare leeftijd, geen bleke huid, wel blank. Rond de 1.80m, normaal postuur. Als iemand weet wie bij deze beschrijving hoort, hoor ik het graag! Die man heeft o.a. foto's van mijn make up gemaakt, of hij ging met de lens bij mij langs :') Maar ik gok dat hij ook een aantal paarden op de foto heeft gezet.

Had jij die groene make up op?
Dan liep ik langs jullie rond 5 uur. Een paar x. We waren de hengsten weer aan het laden.

Euhm. Remco veurink?
Markus neuroth?
Ralf pospischil?

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:08

Ja, ik was alleen 1 van de 8 :')

Ik weet het allemaal niet meer, zoveel paarden gezien die week :P

Ralf had ik nog niet bekeken, Remco heb ik gemaild en Markus heeft een teamgenootje contact mee gehad... Thanks!

Janinevv

Berichten: 13236
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:15

Leuk hoor!
Net filmpje grote lijnen even bekeken, ook het nummer van de Game of thrones serie :)

pillow
Berichten: 7792
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: De Friesian Proms in beeld *Foto en video volledige show*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 00:13

Ik vind het wel jammer dat ik nu geen antwoord krijg op mijn vraag hoe ik voor 37 euro een maand kan eten