Vermoedelijke helers ruitersportartikelen aangehouden

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Vermoedelijke helers ruitersportartikelen aangehouden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-16 16:57 Tip de Nieuwsredactie

bokt / 112 brabant
Afbeelding
Foto: Alf van Beem, via Wikimedia Commons

Op 3 november is er in een ruitersportzaak in Roosendaal ingebroken. De daders hebben voor enkele tienduizenden euro's aan goederen meegenomen, voornamelijk kleding. De eigenaresse van de ruitersportzaak heeft hiervan aangifte gedaan.

De politie is een onderzoek gestart en heeft de eigenaresse geadviseerd om het internet goed in de gaten te houden, omdat daar wel eens gestolen spullen worden aangeboden. Een paar dagen geleden kreeg de politie informatie binnen dat de eigenaresse op het spoor was gekomen van haar spulletjes. Uit het onderzoek dat volgde bleek dat de spullen vermoedelijk in een woning aan de Steenbroek in Breda zouden staan. Vanuit deze woning zouden de goederen te koop worden aangeboden.

Na overleg met de Officier van Justitie is besloten om, met een machtiging ter inbeslagneming, de betreffende woning binnen te gaan. In de woning troffen de agenten vrijdagavond rond 20.15 uur onder andere goederen aan die mogelijk van de ruitersportzaak in Roosendaal afkomstig waren. Al deze goederen zijn in beslag genomen en, op last van de Officier van Justitie, weer teruggegeven aan de eigenaresse die al haar spullen herkende. Naast de ruitersportartikelen werd er in de woning een hoop cosmetica en gereedschap aangetroffen. Ook dit is in beslag genomen en de politie gaat onderzoeken of deze goederen ook van diefstal afkomstig zijn. De twee bewoners, een man en een vrouw van 26, zijn allebei aangehouden. Zij zitten nog vast en zullen verder gehoord worden over hun betrokkenheid in deze zaak.

pien_2010

Re: Vermoedelijke helers ruitersportartikelen aangehouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:12

Dat zou mooi zijn als spulletjes terug gevonden zijn en de dieven opgepakt kunnen worden!

Equipro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 08:40

Welke ruitersport zaak is dat dan? ik ken er geen in Roosendaal...

"Great minds discuss ideas;
average minds discuss events;
small minds discuss people."

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 23:11

De enige die ik zo snel weet is The house of Horses die op den Goubergh zit sinds afgelopen zomer. Dat zou ik wel ontzettend sneu vinden voor haar :(:) :(:) . Die spullen zullen wel als bewijs in beslag zijn genomen en nu krijgt ze niks van de verzekering omdat het weer terecht is.

Ik ben een beetje zot van mijn Od <3

De liefste en stoerste zus ter wereld? Die heb ik 8-)

Equipro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 23:36

Oh die kende ik nog niet. In het bericht staat wel dat ze de spulletjes heeft terug gekregen gelukkig!

"Great minds discuss ideas;
average minds discuss events;
small minds discuss people."

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 06:24

Oeps, daar heb ik met mijn duffe hoofd volledig overheen gelezen :o

Ik ben een beetje zot van mijn Od <3

De liefste en stoerste zus ter wereld? Die heb ik 8-)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 13:23

Volgens google zit er eentje op de Roemer Visscherlaan in de Kroeven.
Verder ken ik er ook geen meer! :oo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie