JIM: Nicola Philippaerts wint Grote Prijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13983
Geregistreerd: 20-04-16

JIM: Nicola Philippaerts wint Grote Prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-16 11:12

Sportnieuws


De Belgische ruiter Nicola Philippaerts heeft zondag de hoofdprijs gepakt in Jumping Indoor Maastricht. Hij bleef op de rug van zijn paard Zilverstar T foutloos in de barrage van de Grote Prijs en noteerde de beste tijd op het zware parcours: 36,58 seconden. Hij won daarmee een cheque van 20.000 euro.
De Italiaan Michael Cristofoletti (Belony) eindigde als tweede met ook 0 springfouten, maar wel met een minder snelle tijd (38,38). De Amerikaanse Wilton Porter (Caletto Cabana) werd derde. Ook hij liet alle balken liggen in zijn omloop, maar met 38,61 was hij de traagste van de drie foutlozen.

Van de Nederlanders haalde geen enkele ruiter de barrage. Publiekslieveling Jeroen Dubbeldam miste de finale door een foutje op een steilsprong met Zenith. Beste Nederlander was Robert Vos (Carat) op de tiende plaats, met 4 strafpunten.


Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:46

ik heb het even gemist geloof ik: wie gaat Zenith nu rijden dan?

Leef: neem en geef!

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: JIM: Nicola Philippaerts wint Grote Prijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:52

Wat de laatste wedstrijd van Jeroen en Zenith ? Het ik wat gemist ? Ben ook benieuwd wie Zenith nu gaat rijden !

pillow
Berichten: 7770
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: JIM: Nicola Philippaerts wint Grote Prijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 23:18

Dat bericht klopt niet, het is helemaal niet de laatste wedstrijd. Zolang Zenith niet verkocht is blijft hij hem gewoon rijden. Stond vandaag nog een interview in de volkskrant

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13078
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 21:47

Klopt, ik heb het bericht aangepast.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Cantheon, Ellen_ov, Hobbyhorse, Katyatje, kjoetie, lizy29, Lotje033, Varekaj en 55 bezoekers