Rixt van der Horst neemt afscheid van Caraat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14033
Geregistreerd: 20-04-16

Rixt van der Horst neemt afscheid van Caraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 08:20

www.rixtvanderhorst.nl
Afbeelding
Rixt van der Horst met Caraat Foto: KNHS



Na de Olympische Spelen in Rio de Janeiro gaat Caraat weer terug naar zijn eigenaar en neemt Rixt van der Horst afscheid van hem. Van der Horst schrijft op haar site: "The Road to Rio is voorbij & daarbij is ook mijn avontuur met Caraat afgelopen. Heel moeilijk om weer afscheid van dit fantastisch lieve paard te nemen, na een korte maar intensieve periode van training & wedstrijden. Natuurlijk ben ik alle ondersteuners dankbaar die dit mogelijk hebben gemaakt. Maar in het bijzonder zou ik graag eigenaresse Frederike Gotink (en familie) willen bedanken, voor het vertrouwen & de kans om een combinatie te zijn met Caraat. Daarnaast ook de Hendrik- en Anne Bosmastichting, die financiële steun gaf om het leasen van Caraat mogelijk te maken! Het was een fantastisch avontuur, wat ik nooit zal vergeten! Drie medailles op mijn eerste Spelen, een droom die uitkomt! Dankjewel Caraat!! ❤️ Nu weer lekker doortrainen met mijn eigen Uniek ❤ samen met Dorien!"

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: Rixt van der Horst neemt afscheid van Caraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 21:36

Heb dat waarschijnlijk compleet gemist. Maar waarom ging Uniek niet mee naar Rio?